نسل وحشتناک کودکان و نوجوانان اینستا


ساعت: 20:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856356

منطق روایی حاکمیت در تربیت این نسل در طول سالیان متمادی به کدام سمت گرایش پیدا کرده است که نتیجه آن نه تنها برای بسیاری از خانواده ها نامطلوب است، بلکه ترس از آینده آنها به کابوسی برای والدین تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به تازگی ویدئوهایی از یک نوجوان و دو دختر زیر سن قانونی که با لباس های نامناسب در کنار او به عنوان «ملکه های زیبایش» ظاهر می شوند و دیالوگ هایی که بین آنها رد و بدل می شود، بازتاب منفی زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است. این داستان باز بود

سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی و اجتماعی فتوای کشور گفت: برای بسیاری از افراد یا خانواده های این کودکان، بازیگران و بازیگران اصلی پشت صحنه افراد دیگر یا خانواده های این کودکان هستند. شکایتی مطرح شده است اما چون با کودکان و نوجوانان سروکار داریم رویکرد ما متفاوت است.

d88fe35e 1ad6 4a02 845e 12ca81e0b94c خبر خاکستری

تصاویر پشت صحنه ضبط و تولید محتوای خاص در این صفحه نشان می دهد که تیمی حرفه ای با تولید از پیش برنامه ریزی شده این نشریات ویژه پرهزینه در پشت این صفحه حضور دارند و این کودکان تنها مجریان هستند. از دیدگاه های آنها

پیش از این داستان، هر از چند گاهی ویدئوهای مختلفی از کودکان در زمینه های مختلف مد، لباس، ورزشی در حال انجام حرکات سنگین بدنی در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی منتشر می شد که معمولاً ربطی به سن این کودکان ندارد. صفحاتی که هر روز ویدیوهای عجیب و غریب تری از این کودکان معصوم در فضای مجازی آپلود می کنند و به دنبال لایک و فالوور بیشتر می گردند و با اندکی تفکر ناگفته مشخص می شود که والدین یا سایر رانندگان حریص پشت این صفحات به دنبال ثروت و شهرت و سود هستند و سوء استفاده می کنند. این بچه ها.

اما پس از مدتی این کودکان به این شیوه زندگی عادت می کنند و میلیون ها نفر دیده می شوند و مسیر زندگی آنها دستخوش تغییرات زیادی می شود که در صورت حذف صفحه آسیب های روحی زیادی را به همراه خواهد داشت.

با گسترش فضای مجازی و تغییر در شیوه زندگی ناشی از غوطه ور شدن در این فضا، الگوهای زندگی، جهان بینی و تفکر و بینش نوجوانان امروزی از دهه شصت به بعد از سرزمین بهشتی به نوجوانان تبدیل شده است. بی شک تفاوت هایی که با استفاده درست، منطقی و مناسب از این امکانات و فضا باعث رشد و شکوفایی تمامی ابعاد زندگی و شخصیت آنان شده است قابل تقدیر و پاسداری است. اما اتفاقی که افتاده این است که نوجوانان نسل آینده انتخاب های عجیبی در انتخاب رهبران فکری خود دارند! گرایش به فردگرایی بیشتر در آنها وجود دارد و خانواده گریزانتر است، از نظر اعتقادی و رنگ و بوی مذهبی با نسل های قبلی خود تفاوت چشمگیری دارند و همچنین سوالات و فرضیه های زیادی که با گشت و گذار به آنها پاسخ دقیق تری داده خواهد شد. زمین .

بی شک دولت و کارمندان ذیربط باید در طول سالیان متمادی به این سوالات پاسخ داده باشند و گفته باشند که چه کردند تا نوجوانان امروزی پشتوانه ای محکم و قابل اعتماد برای توسعه آینده ایران باشند؟!!

منطق روایی حاکمیت در تربیت این نسل در طول سالیان متمادی به کدام سمت گرایش پیدا کرده است که نتیجه آن نه تنها برای بسیاری از خانواده ها نامطلوب است، بلکه ترس از آینده آنها به کابوسی برای والدین تبدیل شده است.

چرا نوجوانان دهه شصتی اغلب در جامعه‌ای با پایه‌های فکری، اعتقادات قوی‌تر حضور داشتند و آیا می‌توان به آنها تکیه کرد و از آنها خواست کارهای بزرگی انجام دهند؟ نوجوانان 13-14 ساله ای که حسین فهمیده، بهنام محمدی و مهرداد عزیزالهی اسطوره ها و قهرمانان کوچکی بودند که در شرایط سخت جنگ دست به کارهای شگفت انگیزی زدند.

خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید