بازدید دادستان همدان از مراکز نگهداری از کودکان تحت مراقبت اجتماعی / حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست باید مطلوبتر باشد.


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817453

دادستان همدان گفت: کودکان و نوجوانان زیر نظر بهزیستی برای اثربخشی در جامعه نیازمند حمایت های مناسب، به موقع و مطلوب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، حسن خانجانی موگر در بازدید از پرورشگاه ها و سرای سالمندان همدان گفت: 12 تا 18 سال زیر نظر بهزیستی مورد بازدید قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در این بازدید که هم دیدار و هم تسلیت ایام نوروز بود و همچنین رسیدگی به مشکلات کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست پرورش یافته در این مراکز، اقدامات انجام شده تاکنون در حمایت از این افراد مورد بررسی قرار گرفت. .

دادستان همدان افزود: این کودکان و نوجوانان در برخی موارد نیازمند حمایت های اجتماعی بیشتر و در برخی موارد نیازمند همکاری و معرفی دستگاه های دیگر هستند، بنابراین مقرر شد در راستای حمایت های بهتر جلساتی در روزهای آینده برگزار شود. و با همکاری نزدیک قوه قضائیه از سوی دستگاه های مسئول مورد حمایت همه جانبه تری قرار گیرد.

خانجانی موقر تاکید کرد: سطح حمایت ها باید به گونه ای باشد که از وضعیت مطلوب نگهداری آنها اطمینان حاصل شود چرا که این کودکان و نوجوانان برای تاثیرگذاری در جامعه نیازمند حمایت مناسب و به موقع هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید