حرمت افراد تحت پوشش مراکز اجتماعی باید با مناسب سازی جامعه حفظ شود


ساعت: 19:57
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883880

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: بهزیستی باید با برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی محیط جامعه را برای عزیزان تحت پوشش این مراکز راحت تر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار رئیس، معاونین و مددکاران اجتماعی، با تبریک دهه ولایت و امام جماعت، برای ایشان در خدمت به جامعه و مردم و قرار گرفتن در مسیر حق آرزوی موفقیت و سعادت کرد. و رسیدن به نتیجه مطلوب در زندگی تنها با شنیدن کلام خداوند و پیامبر (ص) و ائمه عطار میسر است.

وی افزود: هدف زندگی مسلمانان روشن است و آن رسیدن به خداست و خداوند همواره با قرار دادن نمایندگان و راهنمایان خود در این مسیر ما را در رسیدن به این هدف یاری می کند.

امام جمعه یزد رشد، حفظ و سلامت یک جامعه را در گرو رهبری شایسته آن جامعه می داند و تصریح می کند: اهمیت عید غدیر خم و واقعه غدیر خم به دلیل انتخاب رهبر مناسب برای جامعه اسلامی است. که از اهمیت بالایی برخوردار است.

ناصری مددکاران اجتماعی را خدمتگزار خواند و گفت: مددکاران و مددکاران برای سلامتی، رشد و حفظ تعادل در جامعه و کمک به افراد نیازمند تلاش می کنند و این خدمت از گذشته تاکنون همواره مورد تحسین بزرگان بوده است.

وی افزود: خداوند متعال به بندگانی که دست نیازمندان را می گیرند و به کمک نیازمندان می شتابند نگاه ویژه ای دارد و بهترین جایگاه در آخرت در میان این بندگان است.

امام جمعه یزد بیان می کند: رفاه در امور اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و فکری نقش بسیار مهمی در کمک به نیازمندان دارد و هدایت مردم در مسیر درست برای انجام اعمال زندگی و رسیدن به خودکفایی از دیگر اقدامات مهم است. این موسسه

ناصری با تاکید بر اهمیت رفاه در جامعه گفت: کار این نهاد بسیار ارزشمند است و کارکنان و کارکنان باید همواره توجه داشته باشند که با نیت پاک، نیت خداپسندانه و رفتار محترمانه نسبت به نیازمندان، احترام و احترام به این سمت بروند. کرامت انسانی این عزیزان همیشه حفظ شود.

وی جایگاه معلولان را در قیامت بسیار والا ارزیابی کرد و تصریح کرد: معلولان عزیز همواره نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردارند که نشان می دهد جامعه باید به حفظ کرامت انسانی و رعایت حقوق اجتماعی به این افراد توجه ویژه داشته باشد. عزیزان.داده شدن

امام جمعه یزد گفت: خداوند هر انسانی را برای انجام یک رسالت آفریده و رسالت شما کمک به بندگانی است که آسیب پذیرتر از سایر افراد جامعه هستند.

ناصری با تاکید بر اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در جامعه گفت: بهزیستی باید با برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگ سازی محیط جامعه را برای عزیزان تحت پوشش این مراکز راحت تر کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید