شناخت بسته بندی مدرن محصولات کشاورزی باید بومی سازی شود/ لزوم ایجاد مراکز نگهداری باغ در مراکز کشاورزی


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814683

بازدید رئیس جمهور از پایانه صادراتی جویبار:

سید ابراهیم رئیسی خواستار تلاش برای بومی سازی دانش فرآوری، آزمایش و بسته بندی مدرن محصولات کشاورزی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله رئیسی سید ابراهیم رئیسی امشب در هفدهمین سفر استانی خود به مازندران پس از بازدید از بندرامیرآباد، میانکاله، سواحل آزاد شده ساری و قدردانی از بندر رومک جویبار در پنجمین مقصد خود از بندر رُمک جویبار بازدید کرد. کارخانه زیالوز در مرکز استان.

رئیسی در بازدید از امکانات، امکانات و تجهیزات شرکت روماکوگستر پارس بر لزوم ایجاد مراکز مدرن بسته بندی و نگهداری محصولات باغی در نقاط مختلف کشور به ویژه استان های قطب کشاورزی تاکید کرد.

رئیس جمهور خواستار تلاش برای بومی سازی دانش در زمینه پردازش، آزمایش و بسته بندی مدرن محصولات کشاورزی شد.

خطوط تولید این واحد مطابق با آخرین استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده است. این مرکز مجهز به آزمایشگاه های تخصصی و قابلیت اسکن سه بعدی و عکاسی برای اندازه گیری کیفیت داخلی محصول، شناسایی و ردیابی محصولات بسته بندی شده، تشخیص آسیب های محیطی میوه ها، توزین میوه ها با دقت و سرعت بالا و اندازه گیری اندازه تمامی گونه ها می باشد. محصولات برای فروش در بازارهای جهانی.



8f54bc03 2d47 4a9f 8175 fafd13b9525d خبر خاکستری

این مجموعه همچنین دارای سالن های بسته بندی، آماده سازی، بارگیری، آزمایشگاه، تونل انجماد، بسته بندی و منهای یخچال می باشد.

سردخانه ها و سردخانه های این مرکز می توانند هزاران تن محصولات کشاورزی، سبزیجات و صیفی جات را ذخیره کنند و بنابراین نقش مهمی در تنظیم بازار محصولات کشاورزی و باغی دارند.

پایانه محصولات کشاورزی رومک چهارمین پایانه کشاورزی مازندران پس از پایانه های برنج، گل، گیاه، ماهیگیری و پایانه های ماهی شرق است.

929f461e 96ff 4427 9142 ffa1ac1b3332 خبر خاکستری

فاز اول این پایانه صادراتی با ظرفیت بالغ بر 364 هزار تن و با قابلیت سورت و بسته بندی میوه، تولید مقوا و مواد پروتئینی منجمد با سرمایه گذاری حدود هفت هزار و 200 میلیارد ریال برای 300 نفر تکمیل و راه اندازی شد. استخدام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید