لزوم رعایت استانداردهای جهانی محصولات کشاورزی/ کلینیک کشاورزی جایگاه ویژه ای در تولید محصولات سالم دارد


ساعت: 09:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896663

مقدم با بیان اینکه برای ورود به بازار جهانی محصولات کشاورزی ملزم به رعایت استانداردهای جهانی هستیم، گفت: یکی از مهمترین وظایف کلینیک های کشاورزی کمک به تولید محصولات سالم بر اساس معیارهای مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; احمدرضا محمودی مقدم معاون فنی جهاد کشاورزی کاشمر شب گذشته در نشست کلینیک های کشاورزی در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی گفت: هرگونه تعامل با دستگاه های مختلف که می تواند منجر به افزایش بهره وری و بهره وری محصولات کشاورزی در بخش کشاورزی شود. شهر، با نگرش ما قابل قبول هستیم.

وی ایجاد تعامل بیشتر با دستگاه های اجرایی به ویژه دانشگاه هایی که دارای دانش نظری در کنار تجربه عملی هستند را راه حل مشکلات و چالش های حوزه کشاورزی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: نحوه کار کلینیک ها و جایگاه در تقویت شبکه مراقبت فرآیند تولید محصول سالم (استاندارد)، هماهنگی بیشتر بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و مدیریت حفظ نباتات از اهداف کلینیک های کشاورزی است.

معاون فنی جهاد کشاورزی کاشمر کمک به تولید محصولات سالم بر اساس معیارهای مختلف را یکی از مهمترین وظایف کلینیک های کشاورزی دانست و تصریح کرد: برای ورود به بازار جهانی محصولات کشاورزی ملزم به رعایت استانداردهای جهانی هستیم و این نشان دهنده اهمیت و جایگاه کلینیک های کشاورزی دوچندان می شود.

وی در ادامه اذعان داشت: کلیه فعالان و فعالان کشاورزی می توانند جهت مشاوره و تولید محصولات استاندارد و سالم به متخصصان و کلینیک های کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

محمودی مقدم بر مدیریت مصرف سم توسط کلینیک های کشاورزی تاکید کرد و گفت: مدیریت تلفیقی رویکردی اکولوژیکی است که هزینه های اقتصادی و مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی را کاهش می دهد و کشاورزی را پایدار می کند و مقاومت در برابر آفات، بیماری ها و علف های هرز را کاهش می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید