بازدید دادستان استان همدان از مرکز درمانی و مراقبتی کوثر نهاوند


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885121

دادستان استان همدان به همراه دادستان های شهرستان های استان با حضور فرماندار نهاوند از ظرفیت مرکز درمانی و مراقبتی کوثر این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدانفرماندار نهاوند به همراه دادستان عمومی و انقلاب استان همدان و همچنین دادستان های شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد، مدیرکل بهزیستی استان همدان، معاون رئیس دانشگاه بازدید از علوم پزشکی استان همدان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از مرکز درمانی و سیانث کوثر.


در این بازدید با توجه به کمبودها و همچنین نیازهای این مرکز، جلسه هماهنگی جهت تامین امکانات مورد اشاره قرار گرفت. 16 برگزار شد.


ضرگام احمدوند فرماندار نهاوند در این نشست با تاکید بر اینکه حضور معتادان در این مرکز هدفمند و برنامه ریزی شده است. 90 وی گفت: خوشبختانه در این مرکز با سیاست های انجام شده افراد پس از اخراج یک مهارت حرفه ای را فرا گرفته اند و پس از ورود مجدد به جامعه می توانند برای جامعه مفید باشند..


ظرفیت را بیان کرد 200 رئیس این مرکز پذیرش بیماران معتاد بیان کرد: امیدواریم با هم افزایی بیشتر نظام و حمایت دادستان های محترم مرکز و شهرستان ها بتوانیم از این مرکز به صورت هدفمند در جهت بهره برداری هدفمند استفاده کنیم. تحقق فاز دوم و افزایش ظرفیت مرکز به 400 بیایید مردم پیدا کنیم و جامعه سالم و بدون اعتیاد را تضمین کنیم.


احمدوند با بیان اینکه خوشبختانه انصارالحسین (علیه السلام) و سپاه ناحیه نهاوند همچون گذشته در دستیابی به این هدف پیش قدم هستند، گفت: مجموعه اجرایی شهرستان نهاوند نیز در حال بسیج تمامی ظرفیت ها و امکانات در شهرستان است. برای رسیدن به این هدف..


وی تاکید کرد: همانطور که در قانون ظرفیت اعطای تسهیلات 16 از سوی اداره کل بهزیستی استان همدان مشاهده شد که انتظار داریم ضمن جدیت در پرداخت این تسهیلات، شهرستان ها را ملزم به جذب اعتبار کنیم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید