نشانه پرسپولیس برای فرهاد و استقلالی ها: ما قهرمانیم

نشانه پرسپولیس برای فرهاد و استقلالی ها: ما قهرمانیم

محمد پنجعلی در خصوص دیدار سوپرجام پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: بازی سختی برای پرسپولیس در پیش است اما مطمئن باشید می توانیم فولاد را شکست دهیم و قهرمان شویم.

وی در پاسخ به سوال برخی مبنی بر اینکه پرسپولیس دیگر نمی تواند قهرمان شود، گفت: اصلا اینطور نیست. پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است و من به این تیم بسیار خوشبین هستم.

پیشکسوت فوتبال کشور درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس به ما گفت: مسئولیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر عهده وزارت ورزش و دولت است. بقیه تیم ها وابسته به شرکت های صنعتی هستند و مشکل مالی ندارند. البته شنیدم پول به پرسپولیس تزریق شده است. امیدوارم مشکلات پرسپولیس به زودی حل شود تا این تیم روند رو به رشد خود را حفظ کند.

پنجعلی گفت: تا زمانی که این دو باشگاه به دست مردم و بخش خصوصی نرسد، مشکلات حل نمی شود زیرا درآمدزایی وجود ندارد. هیچ حقی برای تلویزیون، لباس، تبلیغات محیطی و خیلی راه های دیگر برای کسب درآمد برای این دو باشگاه وجود ندارد، آن وقت ما به خودمان می گوییم حرفه ای. در واقع ما آماتور نیستیم.

وی در خصوص قیمت شهریار مغانلو در نقل و انتقالات از سوی مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: مقانلو یکی از بهترین بازیکنان کشورمان است. اگر باشگاه ها به تنهایی درآمد داشته باشند، می توانند بیشتر از این هزینه کنند، اما این پول از جیب مردم بیرون می آید. هیچ مدیری از جیبش پول نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید