نشست مشترک الله و کمیته آموزش/تعامل برای ارتقای سطح فنی مربیان ایرانی

ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795582

جلسه هماهنگی کمیته آموزش با گزینه اول هدایت تیم ملی بانوان با دو محور تربیت و آموزش مربیان و آنالیزورها و تبادل تجربه در این حوزه ها با حضور جواد مهرگان رئیس کمیته آموزش و پرورش برگزار شد. پژوهش. ، نوید مشجری و صدیحه اسلامی سرپرست تیم ملی بانوان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این دیدار که امشب (دوشنبه 5 آذرماه) به مدت دو ساعت در کمپ ملی بانوان فدراسیون (کمپ چمران) برگزار شد، اما نظر خود را در خصوص تعامل با مربیان و مربیان بیان کرد. انجام از استفاده مفید از تجزیه و تحلیل. فنی و تجزیه و تحلیل گفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات به تشریح برنامه های فدراسیون و اقدامات انجام شده تاکنون در حوزه آموزش پرداخت و به بیان دیدگاه ها و راهبرد فدراسیون والیبال در زمینه آموزشی پرداخت.

مهرگان همچنین گزارشی از فرصت های پیش رو برای برگزاری سمینارهای مختلف برای مربیان والیبال ایران و ایجاد هم افزایی بیشتر برای تبادل تجربیات ارائه کرد. وی که سابقه حضور در تیم ملی والیبال بانوان ایران به عنوان مشاور فنی را در پرونده کاری خود دارد، نظرات خود را نیز در خصوص والیبال بانوان ایران بیان کرد.

نوید مشجری، آنالیزور سابق تیم ملی نیز با اشاره به موانع آنالیز و راهکارهایی که می تواند زمینه آنالیز را بهبود بخشد، از انواع روش های تحلیل و آنالیز صحبت کرد و مشکلات فنی والیبال بانوان را تشریح کرد.

در پایان مقرر شد با جمع‌آوری تجربیات و دانش فنی مربیان، گفت‌وگوی بیشتری با مربیان فراهم شود تا به روش‌شناسی بهتری برای طراحی و بهینه‌سازی تمرینات دست یابیم. تشکیل کمیته آموزشی برای مربیان ایرانی را در نظر بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید