نشست های مقدماتی جهانی؛ تیم های ملی تنیس ایران به نیمه نهایی راه یافتند


ساعت: 19:58
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811088

نمایندگان کشورمان به سومین پیروزی خود در رقابت های پیش رده بندی تنیس جهان دست یافتند.

مالزی و نپال پس از راهیابی به جام جهانی سریلانکا قهرمان شدند. تیم ملی تنیس پسران ایران در سومین دیدار خود در اسن به مصاف مالزی رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در اولین مسابقه انفرادی امیرعلی قوام از ایران با نتیجه (2-6 و 0-6) تنیسور مالزیایی را شکست داد و در دومین مسابقه کسری رحمانی با نتیجه (1) تنیسور دیگر را شکست داد. -6 و 4-6).

در این تیم، کسری رحمانی و سام پازوکی (6-7 و 2-6) مقابل تیم دونفره مالزی شکست خوردند تا تیم پسران ایران با برتری 2-1 راهی نیمه نهایی شود.

در تیم دختران تیم زیر 16 سال به مصاف نپال رفت که نیلی عطفی در اولین بازی انفرادی حریف نپالی خود را با نتایج 4-6، 6-2 و 1-6 شکست داد و در دومین بازی دائمی فرزامی به راحتی و با نتیجه به پایان رسید. (0-6 و 0-6) از سد عایشه گورونگ گذشت.

در لیگ دسته دو تیم های ماندگار فرزامی و مهرانه ظهوریان با نتیجه 0-6 و 2-6 حریفان خود را شکست دادند تا این دیدار با نتیجه 3-0 به سود ایران به پایان برسد.

بدین ترتیب نمایندگان کشورمان فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم سنگاپور می روند.

ماندگار فرزامی، نیلی عطفی و مهرانه زوریان مربیان مونا نوریان و تیم پسران کسری رحمانی، امیرعلی قوام و سام پاروکی به مربیگری تونی آندرویچ نماینده کشورمان در این دوره از رقابت ها هستند.

نمایندگانی از 26 کشور در بخش پسران و نمایندگان 20 کشور در بخش دختران حضور دارند و از 2 تا 7 مارس در کلمبو دیدار خواهند کرد تا جواز حضور در مسابقات مقدماتی آسیا را کسب کنند.

عباس هیلتاش به عنوان مدیر فنی و هومن سابوتی سرپرست تیم های اعزامی به این مسابقات خواهند بود.

مسابقات مقدماتی جهانی در بخش پسران به نام جام دیویس و بخش دختران به نام جام بیلی جین برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید