پسران ایران به نیمه نهایی مسابقات تنیس غرب آسیا راه یافتند


ساعت: 22:39
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818429

دومین روز از رقابت های تیمی تنیس زیر 12 سال غرب آسیا با برتری ملی پوشان کشورمان مقابل رقبای خود همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین روز از رقابت های تنیس قهرمانی زیر 12 سال غرب آسیا در حالی به میزبانی بیروت ادامه یافت که نمایندگان کشورمان در بخش پسران و دختران مقابل سوریه به مصاف عراق رفتند.

در اولین مسابقه انفرادی پسران، رامتین رفیع تک نفره اول کریم سلیم را با نتیجه (0-6 و 0-6) شکست داد و علیرضا مقدسی در دومین مسابقه انفرادی با نتیجه 6-6 و 4-6 به میدان رفت. و 0-6.). سلیمه را شکست داد. تیم ایران در بازی دونفره مقابل رامتین رفیعی و راستین اکبری (3 بر 6، 2 بر 6) شکست خورد و عراق را شکست داد تا پسران ایران با برتری 3 بر صفر به جمع چهار تیم برتر صعود کنند.

بر اساس این گزارش برای دختران، تیم ایران نیز به مصاف سوریه رفت که در اولین بازی انفرادی رومینا رفیع با نتیجه 0-6 و 0-6 حریف خود را شکست داد و در دومین بازی انفرادی عسل فرحبدنی. با امتیاز (1-) پیروز شد. 6 و 6-7) حریف خود را شکست داد. تیم دختران ایران دو به دو با ترکیب ارگوان امیرحانلو و رومینا رفیعی (1-6 و 1-6) تیم سوریه را شکست داد تا این دیدار با برتری 3 بر صفر ایران به پایان برسد.

بدین ترتیب تیم پسران ایران با این برد به نیمه نهایی راه یافت.

لبنان از 8 تا 13 آوریل میزبان این مسابقات خواهد بود.

پسران با حضور علیرضا مقدسی، بردیا مج آبادی، رامتین رفیعی و راستین اکبری به مربیگری فرهاد صانع و دختران با حضور ارگوان امیرحانلو، رومینا رفیعی، عسل فرحبدنیا به مربیگری هنگامه عزیزی به عنوان نماینده کشورمان حضور دارند. دوره مسابقات

همچنین امیر برگی به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و جعفر سهرابی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی نیز در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید