نشست هیئت مدیره فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی نژاد

ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800685

نشست هیئت مدیره فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی نژاد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون ووشو، سی و هشتمین جلسه هیئت مدیره فدراسیون جهانی ووشو روز جمعه 24 دی ماه برگزار می شود.که دراین ماه با حضور تمامی اعضا و به ریاست گو ژانگ وی رئیس فدراسیون جهانی ووشو و وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک چین به همراه مهدی علی نژاد یکی از اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

بر همین اساس، مهدی علی نژاد، یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون جهانی ووشو گفت: در این جلسه مقرر شد جام جهانی تالو از 3 تا 6 نوامبر 2022 (12 تا 15 آبان ماه سال آینده) در توکیو برگزار شود. ژاپن «در همین راستا مسئول برگزاری مسابقات گزارش و اطلاعاتی از روند برگزاری این رویداد ارائه کرد.

وی ادامه داد: مقرر شد جلسه بعدی هیئت ووشو نیز همزمان با (جام جهانی تالو) برگزار شود. دبیرکل فدراسیون جهانی در عین حال گزارشی از نتایج دو سال اخیر یعنی سال های 2020 و 2021 ارائه کرد و تاکید کرد: اتفاق مهم این دو سال ورود رسمی فدراسیون جهانی ووشو به کشور است. بازیکه دراین یک بازی جهانی بود، او سوالاتی را مطرح کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون جهانی ووشو با بیان اینکه دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو با یادآوری اینکه ووشو در سال 2022 در مسابقات بیرمنگام آمریکا حضور داشت، یادآور شد: اما پس از این رویداد، این ورزش به طور رسمی وارد نبردهای مشابه خواهد شد. در عین حال توضیحات مفصلی در خصوص مسابقات دانش آموزی به میزبانی چین و همچنین مسابقات جهانی دانشجویان که توسط روسیه برگزار می شود، ارائه کردند.

علی نژاد با اشاره به مسابقات «مکعب بازی» در سال 2023 که میزبان ریاض خواهد بود.که درفدراسیون جهانی در تلاش است تا میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2020 را که به دلیل تاج گذاری به تعویق افتاد، در سال 2022 با میزبانی مجدد مراکش برگزار کند. اگر مراکش این فرصت را نداشته باشد، اندونزی نیز میزبان این رویداد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این نشست وزارت مالیهکه درفدراسیون جهانی صورت های مالی سال های 2019 و 2020 را ارائه کرد. تراز مالی فدراسیون جهانی مثبت است. همچنین تصمیماتی برای مشارکت فدراسیون جهانی ووشو با شرکتی گرفته شد که فدراسیون جهانی اسکی را در داوری الکترونیکی یاری رساند. امیدواریم تا سال 2026 در بازی های المپیک جوانان داکا به ویژه در بخش تالو این سیستم داوری را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد بسترهای لازم برای داوری و مربیگری آنلاین در نظر گرفته شود. جام جهانی کونگ فو 2022 نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

علی نژاد تاکید کرد: در پایان این نشست، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو گزارشی از روند تحقیقاتی فدراسیون ووشوی اروپا ارائه کرد. همچنین مقرر شد تا چند ماه آینده گزارش نهایی کمیته اخلاق در این خصوص تهیه و به فدراسیون جهانی ارائه شود.

او در پایان گفت: بالاخره جلسه خوبی بود. امیدوارم بعد از دو سال عملاً هیچ حضور بین المللی در این زمینه وجود نداشته باشد. در سال جدید یونیورسیاد، بازی‌های آسیایی، بازی‌های آسیایی جوانان، مسابقات جهانی ووشو دانشجویان، مسابقات جهانی تالو و مسابقات قهرمانی جوانان جهان را دنبال کنید. امیدوارم شرایط تاج به گونه ای باشد که امکان پذیر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید