نشست کمیسیون همکاری های تهران و آستانه در آینده نزدیک برگزار می شود


ساعت: 21:53
تاریخ انتشار: 30.08.1401
کد خبر: 1912750

رئیس جمهور گفت: هجدهمین نشست کمیسیون همکاری های تهران- آستانه در آینده نزدیک برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شامگاه دوشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با قاسم جومارت توکایف رئیس‌جمهور قزاقستان ضمن تبریک انتخاب مجدد وی در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: روابط تهران و آستانه همیشه پیشرفت داشته است و امیدوارم تعاملات و روابط بین دو کشور ادامه یابد. دو کشور در ریاست جمهوری جدید ادامه خواهند داد.» جمهوری جنابعالی بیش از پیش تقویت خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به توافقات خوبی که در دیدارهای متعدد روسای جمهور دو کشور صورت گرفته است، گفت: هجدهمین نشست کمیسیون مشترک تهران – آستانه در آینده نزدیک برگزار می شود که می تواند نتایج مفید و موثری را در این راستا به همراه داشته باشد. اجرای توافقات دوجانبه و ارتقای سطح روابط دو کشور بویژه در زمینه اقتصادی.

قاسم جومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان در این گفتگوی تلفنی با تشکر از حسن نظر آیت الله رئیسی تاکید کرد: ایران همسایه و دوست نزدیک قزاقستان است و هر دو کشور فرصت ها و زمینه های زیادی برای گسترش همکاری های دوجانبه و منطقه ای دارند.

رئیس جمهور قزاقستان گفت: به مقامات دولت مربوطه دستور داده است تا حد امکان برای تقویت و تعمیق روابط دو کشور به ویژه در زمینه اقتصادی همکاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید