نصب بیش از ۱۷ هزار کنتور هوشمند فهام در فارس

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام کرد؛

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 هزار و 907 کنتور هوشمند فهام برای مشترکین خانگی، کشاورزی و اداری شهرستان های تحت پوشش این شرکت نصب و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

علیرضا اسکندری نقش موثر کنتورهای هوشمند را در مدیریت مصرف برق برشمرد و اظهار داشت: در تابستان سال جاری با نصب کنتورهای هوشمند طرح فهام به طور میانگین بیش از 435 مگاوات در مصرف برق در ساعات پیک مصرف برق صرفه جویی شد. .

این مسئول یادآور شد: بر اساس طرح ملی کنتور هوشمند، تاکنون بیش از 34 هزار متر مصرف کننده در محدوده شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تعویض شده است.

وی بیان کرد: با نصب کنتورهای هوشمند در تلاش هستیم تا در آینده اطلاعات مصرف لحظه ای را در اختیار مشترکان قرار دهیم تا مشترکان از میزان برق مصرفی آگاه شده و مصرف خود را مدیریت کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هوشمندسازی دستگاه های اندازه گیری را گامی موثر در جهت ایجاد قابلیت نظارت و مدیریت مصرف برق خواند و تصریح کرد: با هوشمندسازی دستگاه های اندازه گیری تعادل مشترکان برقرار می شود. مصرف برق نیز محقق خواهد شد..



آیا این خبر مفید بود؟