نصب تصاویر سردار سلیمانی در شهر کوم / اجرای سرود خیابانی در دهه بصیرت

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796298

معاون فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری کوم با اشاره به برگزاری سرود خیابانی در دهه بصیرت گفت: مردم منتظر نصب عکس های حاج کاسم هستند و کمی از برنامه عقب هستیم اما جزئیات را اعلام کرده ایم. طرح های سالگرد شهادت حاج قاسم بنرهای عکس سردار سلیمانی در کوم به زودی نصب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احمد طباطبایی نژاد معاون فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری کوم در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه، بصیرت و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده، وی گفت: شهرداری برای این ایام چندین هفته جلساتی برگزار کرد و مقرر شد مجموعه اقداماتی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری و تعدادی از مناطق شهرداری انجام شود و بخشی از اقدامات توسط سازمان شهرداری برای عموم مردم انجام شود. آثار و روابط عمومی شهرداری.
وی افزود: برنامه ای برای ایجاد فضای شهری انجام شده که به زودی اجرایی می شود. تقریباً تمام خیابان های اصلی شهر برای ایام فاطمیه سیاه پوش شده است. سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی.

معاون فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری کوم خاطرنشان کرد: شهرداری کوم با یادواره های شهدا که در نقاط مختلف شهر برگزار می شود همکاری دارد. این برنامه در 20 ژانویه ادامه خواهد داشت.

طباطبایی نژاد گفت: شب شعری با موضوع سردار سلیمانی که در دهه بصیرت ساخته می شود و از مراکز فرهنگی مانند خانه موزه شهید زین الدین و بیت امام بازدید می شود. و گلزار شهدا به صورت تور.

وی افزود: برنامه مشترکی با همت بسیج در پردیسان در حال برگزاری است. در حوزه ورزش مسابقات ورزشی به یاد سردار سلیمانی برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری کوم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جای زیادی برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کوم نیست و مردم منتظر عکس های سردار سلیمانی در این سالگرد هستند. شهادتش در کوم نصب می شود . به طور خاص توضیح دهید؟ وی گفت: این اتفاق می افتد و تصاویر حاج قاسم سلیمانی در سطح شهر نصب می شود و برنامه ریزی های مختلفی برای این موضوع انجام می شود.

طباطبایی نژاد گفت: با توجه به اینکه چندین روز با یکدیگر همخوانی داشت و به دلیل اتفاقات پیش رو، در برنامه با مشکل کوچکی مواجه شدیم و از برنامه عقب افتادیم، اما برنامه ریزی ها برای سالگرد حاج قاسم بسیار مفصل است و برنامه ریزی هایی که انجام می شود. آماده می شوند. مشخص شد که بیشتر مسائل ایام فاطمیه در شهرسازی مطرح شده بود، اما برنامه ریزی اولیه ای که برای سالگرد شهادت حاج قاسم داشتیم هنوز اجرایی نشده بود اما به زودی انجام می شود.

وی تاکید کرد: انتظار مردم از ما این است که بخواهیم شهر را با عکس های سردار سلیمانی پر کنیم و فضای مناسبی ایجاد کنیم، توقع در جایی است و تلاش می کنیم این خواسته مردم را محقق کنیم، پوسترهایی هم چاپ کرده ایم و قرار است تا آنها را توزیع کنید.” بودن.

معاون فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری کوم افزود: ترانه های خیابانی برای یک دهه بصیرت اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید