نصف لیستی که دادم استفاده نشد / درویش زد و راست گفت!


ساعت: 19:54
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877399

هنوز تصمیمی برای تعیین جانشین مطهری گرفته نشده است و وضعیت سید جلال در هفته جاری مشخص می شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه از رقم قرارداد من ضربه خورد، او هم بلد نیست حرف غیرواقعی بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی از این باشگاه گفت: از همه کسانی که در کادر فنی بودند و رفتند تشکر می کنم. آنها زحمت کشیدند و قهرمانی های زیادی را برای تیم به ارمغان آوردند و زحمات آنها قابل تقدیر و تشکر است. امسال شرایط طوری شده که این مربیان از ما جدا شده اند. برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

وی همچنین گفت: مطهری شخصیت خوبی برای سرمربیگری خوب دارد. در واقع کاریزما و علم فوتبال دارد. فکر می کنم او دست کمی از مربیان لیگ برتر ندارد و می تواند یکی از استعدادهای خوب مربیگری باشد. امیدوارم او بتواند این چالش مربیگری را با موفقیت پشت سر بگذارد.

گل محمدی درباره مربیان نسل جدید گفت: همه مربیان لیگ رفقای ما محسوب می شوند و شاید با 90 درصد آنها رفاقت دیرینه ای داشته باشم و مطهری یکی از آنها باشد. به نظر من این مربیان نسل جدید نسل خوبی هستند و از نظر کاری هم اعتماد و اطمینانی که مدیران به آنها پیدا کرده اند قابل تقدیر است.

وی در خصوص جایگاه سید جلال حسینی در کادرفنی پرسپولیس گفت: هنوز تصمیمی برای انتخاب جانشین مطهری گرفته نشده است اما به دلیل اینکه دیروز این اتفاق افتاد در حال فکر هستیم. خودش گفت فکر می کنم این هفته وضعیتش مشخص شود. صحبتی که با سید جلال داشتیم قدیمی بود و بحث جدیدی با او نداشتیم. از سرمربی خارجی خبری نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب مهاجم خارجی در تیمش تاکید کرد: در نهایت دو مهاجم ایرانی و خارجی می خواهیم. در واقع باید خط حمله را تقویت کنیم. ما در نقل و انتقالات خیلی خوب شروع کردیم و باید از باشگاه برای حرکت خوب در این موضوع تشکر کنم. نیمی از لیستی که دادیم استفاده شد و نیمی دیگر باقی ماند.

او گفت: “خیلی چیز برای بحث در جزئیات وجود ندارد.” خیلی عجله نکنید من نمی توانم در مورد نام صحبت کنم. ما شرایط گزینه های خود را بررسی کردیم و ویدیوهای آنها را تماشا کردیم. انشالا از 9 تیر تمریناتمون رو شروع میکنیم.

گل محمدی درباره جدایی دستیارانش گفت: متاسفانه شرایط به گونه ای بود که شاید اولین مصدومیت یا اولین اشتباه دروازه بان باعث رنجش او شد. فکر می کنم این جدایی در درجه اول به نفع خود مربیان و اعتبار و شخصیت آنها بود. واقعا برای اتفاقی که افتاد متاسف شدم. عده ای شیطنت و فضا را بر سر این مسائل شعله ور کرده اند. فکر می کنم باید خیلی مراقب بودیم. به هر حال حق آنها نبود که به این شکل از ما جدا شوند. آنها زحمت کشیدند و من خودم دوست دارم در صورت رفتن هر یک از اعضای کادر فنی این وضعیت در فرم بهتر و فضای بهتری باشد.

وی در پاسخ به سوال مدیرعامل باشگاه و اعلام رقم قراردادش در پاسخ به این سوال که آیا عصبانیتی در باشگاه وجود دارد، گفت: این یک موضوع شخصی است. فکر می کنم دراویش ضربه خوردند و او به دلیل صداقتی که داشت و مثل خیلی های دیگر بلد نیست حرف بزند، فکر می کنم گرفتار این فضا و سوال ها شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید