نظام رتبه‌بندی معلمان، پیمان حاکمیت با معلمان است

نظام رتبه‌بندی معلمان، پیمان حاکمیت با معلمان است

حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: جایگاه معلم در کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای است و مقام معظم رهبری معلمان را برتر می دانند. پیشرفت می کند و معتقد است هیچ وزارتخانه ای بالاتر از وزارت آموزش و پرورش نیست.

وی نظام رتبه بندی معلمان را میثاق حاکمیتی با معلمان دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی گام بسیار خوبی برداشت، البته نه آنطور که معلمان انتظار داشتند، اما مجلس شورای اسلامی در نهایت آنچه را که انجام داد صادقانه انجام داد. نمایندگان تا جایی که بتوانند در هر فرصتی به مربیان کمک خواهند کرد.

رئیس کمیته برنامه، بودجه و محاسبات افزود: فرهنگیان عزیز، شأن و جایگاه شما بالاتر از این حرف هاست و مجلس شورای اسلامی و دولت قدردان زحمات صادقانه شما بوده و پشت سر شما خواهند ایستاد و اگر خدا بخواهد ما هم قدردانی می کنیم. در سال‌های آینده گامی رو به جلو برخواهد داشت.» نتایج مؤثری حاصل خواهد شد.

حاجی بابایی خطاب به مستمری بگیران افزود: مجلس شورای اسلامی و دولت نگاه عاقلانه و معقولی به شما دارند، قطعا پیگیر مشکلات شما خواهند بود.

وی با اشاره به نگرانی کسانی که در آستانه بازنشستگی هستند، افزود: نگرش. «با توجه به ذهنیت نمایندگان می‌خواهم بگویم در ۲ سال گذشته این موضوع تصویب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید