نظر ساترا درباره آهنگ پایانی پوست شیر: مجوز نسخه بدون متن را داده بودیم

نظر ساترا درباره آهنگ پایانی پوست شیر: مجوز نسخه بدون متن را داده بودیم

معاون مصرف کننده و مقررات اجتماعی ساترا در مورد اصلاح تیتراژ پایانی سریال Lionskin توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ساترا از ابتدا مجوز ساخت نسخه ای از سریال Lionskin را داد که موسیقی بدون کلام و بدون خوانندگی داشت. زیرنویس ها

به تازگی آهنگ زیرنویس سریال پوست شیر ​​از ساخت شبکه نمایش داخلی فیلم نت حذف شد. محمدصادق افراسیابی، معاون مصرف و تنظیم اجتماعی ساترا درباره این اتفاق گفت: تمامی قسمت های پوست شیر ​​دارای مجوز ساترا است و در قسمت پایانی نسخه ای که مجوز گرفته بود موسیقی بدون کلام در تیتراژ پایانی داشت.

وی با تاکید بر اینکه خود پلتفرم فیلمو این موضوع را قبول دارد، افزود: در قسمت آخر شاهد بودیم که موسیقی بی کلام همراه با یک آهنگ غیرمجاز منتشر شد. ما در این لینک هشدار دادیم و پلتفرم بلافاصله عنوان را تصحیح کرد و آهنگ را حذف کرد.

افراسیابی در پاسخ به این سوال که چرا در چندین قسمت قبلی و در سکانس قتل ساحل اجازه همین آهنگ داده شده است، توضیح داد: اینکه یک قطعه موسیقی در ماشین پخش می شود و همان موسیقی در تیتراژ پایانی مجاز نیست، یک موضوع فنی است که در شورا مطرح می شود. صدور پروانه اکران ساترا در این خصوص مورد بحث قرار گرفته است و اعضای هیئت مدیره که در زمینه فیلم و سریال در کشور صاحب نظر هستند، بین پخش یک قطعه موسیقی بسیار کوتاه در طول داستان یکی از قسمت های سریال و پخش موسیقی در تیتراژ پایانی سریال.

معاون امور مصرف کنندگان و تنظیم اجتماعی ساترا گفت: اکنون همان نسخه ای که ساترا مجوز داده در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. در واقع تیتراژ در نسخه ای که به ما ارائه شد و مجوز می خواست اصلا وجود نداشت و برخی از مطالبی که قبلا در رسانه ها منتشر شده بود، گمانه زنی رسانه ها را نشان می داد.

سریال پوست شیر ​​به کارگردانی جمشید محمودی، تهیه کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند چهارشنبه 9 فروردین 1402 با پخش قسمت هشتم از فصل سوم به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید