نفرات اعزامی به اردوی تیم ملی تکواندو تا 5 آذرماه را شناسایی کنید

زمان: 09:31
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785939

به گفته آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم ملی با هماهنگی سروش احمدی و عرفان ناظمی مربیان تیم ملی تکواندو اجازه حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت های ورودی تیم ملی تکواندو برای حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2022 – چین، شنبه 15 آذرماه در خانه تکواندو برگزار می شود.

این رقابت ها با حضور نفرات اول و دوم مسابقات آزاد کشوری و کادرفنی منتخب، مدال آوران طلای دهمین دوره جام باشگاه های آسیا، مدال آوران طلای سومین دوره جام فجر، فینالیست های سومین دوره مسابقات قهرمانی آزاد آسیا، مدال آوران جام ملت های آسیا برای 2021. قهرمانی – لبنان و مدال برگزارکنندگان بازی های المپیک جوانان 2018 – آرژانتین برگزار می شود.

ارس فرهادیان با اشاره به این مسابقات گفت: بر اساس شرایط اعلام شده 59 تکواندوکار جواز حضور در این مسابقات را پیدا کردند. طبق توافق با سرمربی تیم ملی تکواندو، سروش احمدی که به دلیل شرایط خاص پزشکی نتوانست در مسابقات آزاد ملی شرکت کند و عرفان ناظمی نیز با توجه به مدال نقره ای که در آزمون تیمی المپیک کسب کرده بود، جواز کسب کردند. برای شرکت در اردوی تیم ملی.

آرش فرهادیان با اشاره به این مسابقات گفت: بر اساس شرایط اعلام شده 59 تکواندوکار جواز حضور در این مسابقات را کسب کردند. بر اساس توافق با سرمربی تیم ملی تکواندو، سروش احمدی که به دلیل شرایط خاص پزشکی نتوانست در مسابقات آزاد کشوری شرکت کند و عرفان ناظمی که مدال نقره بازی های المپیک را از آن خود کرده بود نیز در این مسابقات حضور پیدا کردند. آنها تیم ملی را بردند.

وی افزود: تکواندوکارانی که اجازه حضور در مسابقات تیم ملی را دارند باید هماهنگی های لازم را با کادرفنی برای تغییر وزن خود در این مسابقات انجام دهند.

در نهایت رئیس سازمان تیم ملی گفت: خدای نکرده نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی روز شنبه مشخص می شوند و بلافاصله بعد از آن آماده سازی ملی پوشان آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید