نقاشی روی سرامیک بهترین راه برای کسب درآمد برای خانم های خانه دار است

ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791461

مریم عسگری گفت: نقاشی روی سرامیک یکی از هنرهایی است که توجه عموم را به خود جلب می کند و امروزه بهترین راه برای کسب درآمد برای میزبانان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کارآفرین البرزی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: نقاشی روی سرامیک یکی از هنرهایی است که توجه عموم را به خود جلب می کند و امروزه بهترین راه برای کسب درآمد برای میزبانان است.

مریم عسگری ادامه داد: کارم را در خانه با خرید سرامیک و نقاشی روی آن شروع کردم، در ابتدا خانواده و آشنایانم مشتری بودند.

وی افزود: هر مشتری در هنگام خرید محصولات من چندین مشتری را همراه خود می آورد و این ایده اولیه به این آموزش نیز کشیده شد.

این هنرمند استانی تصریح کرد: زمانی که تعداد سفارشات زیاد شد، این هنر را از دوستانم یاد گرفتم و آنها با طراحی سرامیک، ظروف را درب منزل تحویل دادند.

عسگری ادامه داد: با موافقت دوستان به فکر انتشار این ایده افتادم. یک صفحه اینستاگرام هم برای فروش محصولاتم اختصاص دادم. روزهای اول فروش مجازی ما خیلی کم بود اما به مرور زمان افزایش پیدا کرد.

وی گفت: اکنون یک کارگاه کوچک راه اندازی کرده ام و هزینه های راه اندازی کارگاه را وام گرفته ام، اما مطمئنم در صورت حمایت بیشتر به خودکفایی خواهیم رسید.

او گفت: “کرون قدرت خرید مردم را برای خرید صنایع دستی کاهش داده است و ما فروش خود را نسبت به قبل از کووید 19 به نصف کاهش داده ایم.”

عسگری تصریح کرد: قیمت مواد اولیه به دلیل تحریم ها به شدت افزایش یافته است و این موضوع قطعا بر قیمت محصول تاثیر می گذارد چرا که باید در تولید از موادی استفاده کنیم که در هنگام شستشو ماندگاری داشته باشند.

f5c2f73e 7b05 41ef 90f2 572129459b8e خبر خاکستری

وی ادامه داد: یک صنعتگر در البرز باید از مرحله تولید به فروش برسد اما در شهرهایی که صنایع دستی بومی و شناخته شده دارند فقط تولید محصول را بر عهده دارند و نگهبانان بحث فروش را مطرح می کنند. .

این هنرمند تاکید کرد: اکنون افراد زیادی در روستاها علاقه مند به نقاشی روی سرامیک هستند و من متاسفانه آنقدر درگیر تولید و فروش هستم که فرصت یادگیری را ندارم.

عسگری در خاتمه گفت: یک کارآفرین در البرز باید بدون حمایت هیچ کارمندی ایده خود را شروع کند و در راه باید به تنهایی با مشکلات مبارزه کند، زیرا بدخواهی زیاد است و اگر به کارکنان بستگی داشته باشد، او نیز باید با مشکلات مقابله کند. ادامه نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید