نقشه شوم خواستگار تحقیر شده شهلا

ماجرای پرونده پیچیده تجاوز و مرگ دختر جوان زمانی فاش می شود که پسر عموی او نیمه شب به پلیس می رود. پسر جوانی که عاشق شهلا شده بود برای دیدن او با لباس عروس سفید، خود را به آب و آتش انداخت. اما او با مخالفت شدید شوهر عمه اش روبرو شد. این باعث شد تصمیم بدی بگیرد.

پس از کاری که با شهلا کرد، پسر جوان تا آخر عمر عذاب وجدان داشت. لحظه ای که به پلیس هجوم برد، با اضطراب و استرس فراوان ماجرا را اینگونه تعریف کرد: «پس از جلب رضایت خانواده، برای خواستگاری شهلا به خانه آنها رفتیم. اما پدرش به دلایلی مخالف ازدواج ما بود.»

متجاوز با کینه توزی سنگین خود ادامه داد: پس از شکست در جلسه خواستگاری با طرح نقشه ای شوم زندگی خود و شهلا را تباه کردم. می دانستم شهلا بعد از اتمام ساعات حضورش در شرکت خدمات، چند دقیقه آنجا می ماند.

پسر جوان گفت: تصمیم گرفتم با نقشه ای شیطانی شهلا را برای عروسی با خودم خوشحال کنم. وقتی ماجرا را با او در میان گذاشتم، قبول کرد که به من کمک کند تا به هدفم که ازدواج با شهلا بود برسم.»

خواستگار شهلا می گوید: همکار شهلا با حل کردن قرص های خواب در آب میوه، دختر جوان را خواباند و شرایط تجاوز به شهلا را برای من فراهم کرد.

در نهایت پسر عموی شهلا گفت: «چند روز بعد خبر خودکشی شهلا را فهمیدم. حتی می دانستم که خانواده شهلا متوجه تجاوز او شده اند. به دختر جوان گفتند با خوردن موش مرده خودکشی کند. مبادا در محله رسوا شوند. بعد از خودکشی شهلا، وجدانم زندگی ام را نابود کرد. ببخشید که شهلا رو ناراحت کردم شیطان مرا وسوسه کرد.»

متجاوز پس از اعترافات اولیه برای تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید