نقش آفرینی سلبریتی ها از سینما به سیاست رسید


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918401

شخص ثالثی گفت: در شورش های اخیر علیه کشور، سلبریتی ها برای غرب رقصیدند و نقش آفرینی آنها به سیاست هم رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی الطریعی هنرمند و کارگردان البرزی در گفت و گو با تیتریک گفت: در جریان اغتشاشات اخیر علیه کشور، سلبریتی ها برای غرب رقصیدند و سناریوهای نقش آفرینی آنها از سینما به سمت سیاست رفت.

و ادامه داد: در هیچ کشوری سلبریتی ها چنین آزادی بیان ندارند و حد و مرزی دارند اما متاسفانه در کشور ما با اینکه آزادی دارند این تصور را ایجاد می کنند که در زندان حبس شده اند.

سومی اضافه کرد: باید روی سلبریتی هایمان کار کنیم تا در مواقع بحران علیه نظام قیام نکنند.

این هنرمند توضیح می دهد: سلبریتی هایی که نان مملکت را خورده اند اما در مواقع نیاز نظام را رها کرده اند، این اولین روند نیست و مطمئنا آخرین هم نخواهد بود.

وی گفت: رسانه ملی باید هنرمندان انقلابی تربیت کند و این یک ضرورت است و مردم ما نیز با این امر موافق هستند.

شخص ثالثی ادامه داد: دولت و قوه قضائیه باید سلبریتی هایی را که دولت را فروختند جدی بگیرند چرا که نظام از اظهار نظر برخی از این افراد ضربه خورد که قابل ترمیم نیست.

این هنرمند اضافه کرد: هر روز با اخباری مبنی بر رفتن این سلبریتی ها مواجه می شویم که باعث ناراحتی ما می شود چرا که خودمان این افراد را بزرگ کرده ایم و باید از آنها ضربه بخوریم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: رسانه ملی باید روی نقاط قوت خود کار کند تا بتواند با زبان خود و با تولیدات فاخر خود در اغتشاشات و روندهای زیر این سلبریتی ها برای ایران قوی کار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید