نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس را توضیح دهید


ساعت: 14:17
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906154

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برنامه های هفتگی بسیج دانش آموزی در استان گفت: تبیین نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با اهداف دشمن از جمله برنامه های این هفته است. مهمترین رویکردهای برنامه این هفته

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی صبح امروز در نشست خبری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با بیان اینکه جهاد یک وظیفه همگانی است، به نقش رسانه ها در این عرصه اشاره کرد و گفت: شکست حصر تبلیغاتی. یکی از موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید کردند و با قلم قدرتمند رسانه ای این حصر و هجمه رسانه ای شکسته خواهد شد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، جذب سرباز از ملت ایران را یکی از برنامه های دشمن دانست و ادامه داد: در این جهاد نابرابر، مطالبه بریدن دست دشمن در تسلط بر افکار مردم یکی از راهکارهای مهم است. مسئولیت رسانه است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امید آفرینی را یکی از وظایف محوله بر عهده رسانه ها دانست و اظهار داشت: دموکراسی آمریکایی با اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران به چالش کشیده شده است و تمام توان خود را برای جلوگیری از جمهوریت انجام خواهد داد. برای کسب قدرت.اسلامی استفاده می شود.

این

زارع کمالی با بیان اینکه اکنون دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ همه جانبه در همه عرصه ها با ایران مواجه شده است، ادامه داد: بحث الهام بخش و مولفه های اقتدار جمهوری اسلامی باید با صبر و حوصله برای مردم تبیین و بیان شود. با بصیرت و توکل، با اطاعت از خداوند و پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه، به هدف انقلاب اسلامی که ایجاد تمدن اسلامی برای ظهور منجی عالم بشریت است، خواهیم رسید.

وی با اشاره به برنامه های هفتگی بسیج دانش آموزی در استان گفت: تبیین نقش جوانان در هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با اهداف دشمن از مهمترین رویکردهای برنامه این هفته است و در مجموع شش برنامه اساسی با هماهنگی آموزش و پرورش استان و سایر برنامه ها نیز در این زمینه ها اجرا می شود.

این

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید