نقطه ضعف استقلال همین جاست

نقطه ضعف استقلال همین جاست

فرد ملکیان درباره وضعیت استقلال پس از ناکامی در فینال جام خولا: قهرمانی در جام خولا بهترین فرصت برای استقلالی ها بود تا ناکامی در لیگ برتر را فراموش کنند اما این تیم در جام خولا هم شکست خورد تا فصل نه چندان خوبی را برای تیم ملی به پایان برساند. طرفداران ثبت نام

وی افزود: آبی پوشان مشکلات زیادی داشتند و باید گفت مجموعه این مشکلات به تیم آنها ضربه زد تا آنها در لیگ برتر و جام فوتبال برای آبی ها ناکام شوند. مدیریت ضعیف، کمبود از نظر منابع مالی، ضعف های تاکتیکی تیم و مسائل داوری در کنار هم باعث شد تا استقلال به نتیجه نرسد تا شاگردان ساپینتو فصل ناموفقی را پشت سر بگذارند.

ملکیان ادامه داد: اگرچه استقلال در خط حمله رکورد جالبی از خود به جای گذاشت و بهترین خط حمله را داشت، اما این تیم در خط حمله دچار مشکل شد و در برخی بازی ها گل نخوردن مهاجمان باعث شد تا استقلال از برد دور شود. در واقع استقلال در حمله به گلزن نیاز داشت اما علاوه بر این ناهماهنگی هایی در خط دفاعی وجود داشت.باید گفت استقلال در دروازه هم مشکل داشت و فاقد یک مدافع مطمئن به عنوان گلزن بود.

مهاجم سابق آبی ها درباره ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم پرتغالی نیز گفت: ساپینتو مربی بدی نبود اما انتظارات از او بیشتر بود. او باید بهتر رفتار می کرد. درگیری های او در کنار زمین به داخل تیم کشیده شد و تنش هایی را به بازیکنان استقلال وارد کرد. اگر اشتباه نکنم ساپینتو 8 یا 9 بازی به دلیل محرومیت غایب بود و این مشکل در نتیجه نگرفتن تیم هم موثر بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از جدایی ساپینتو از استقلال و گرفتن تیم در قبرس، مدیران باشگاه باید هر چه زودتر نقش سرمربی جدید را مشخص کرده و تیم را برای فصل آینده آماده کنند. متاسفانه زمان رو به اتمام است و تیم همچنان سرمربی ندارد و شرایط بازیکنان برای فصل آینده مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید