نمازگزاران اربعین در مقابل اختلافات و عملیات روانی گروهک منافقین با احتیاط عمل کنند.


ساعت: 10:35
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894893

حسین ربیعی اظهار داشت: در ایام اربعین دشمنان اسلام و تشیع اصیل از سران و عناصر پا به پای گروهک نفاق استفاده کردند که در لشکرکشی قبل و بعد از اربعین بین شیعیان کشورهای مختلف اسلامی تفرقه ایجاد کرد. درگیری های ساخته شده و عمدی به نظر می رسد فدائیان سیدالشهدا باید بیش از هر زمان دیگری در این حرکت عظیم مراقب باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; حسین ربیعی کارشناس رسانه و فضای مجازی و مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت و گو با خبرنگار. ما; وی گفت: رزمایش بزرگ اربعین که هر ساله برگزار می شود، نمادی از سازندگی امت و حرکت به سوی تمدن بزرگ اسلامی و همچنین آمادگی برای تشکیل حکومت جهانی امام زمان عج الله تعالی علیه است. من فرجه الشریف. از این رو جریان های شر و سلطه و استکبار از ابتدا تاکنون با طرق مختلف از جمله اقدامات عملی و فشار روانی و عملیات رسانه ای سعی در توقف این حرکت داشتند که به فضل الهی تاکنون موفق نشده اند. و این باعث شده این روزها به دنبال تحریف باشند.


وی افزود: رژیم سالت و عناد از ابتدا تا انتهای مسیر راهپیمایی و با تحریف، تاکید و بزرگنمایی این موضوع در بین ایرانیان، از جناح های انحرافی و نوظهور که برخی از آنها فارس هستند، برای اجرای عملیات خود استفاده کرد. شیعیان و عراقی ها در حال ایجاد تفرقه هستند.


ربیعی ادامه داد: چند روز پیش کلیپی در شبکه های اجتماعی از تاریخچه درگیری داخلی عراق با دوبله فارسی پخش شد که می خواستند آن را به ایران نسبت دهند یا نمونه هایی از این دست که می خواهند از نظر ایجاد شکاف بیشتر کنند..


این کارشناس رسانه و فضای مجازی تصریح کرد: در روزهای اخیر هم ایادی و هم عناصر پیاده گروه نفاق در راهپیمایی قبل و بعد از اربعین با درگیری های خودساخته و عمدی و اصرار بر صحبت به زبان فارسی از آنها استفاده کردند. برای افزایش این امر به نظر می رسد که اربعین و مداحان سیدالشهد باید بیش از هر زمان دیگری در این حرکت عظیم هوشیار باشند. زائران به یاد داشته باشند که هرکس فارسی صحبت می کند به معنای ایرانی بودن او نیست.


رئیس مرکز فضای مجازی انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر جهانی شدن کلیدواژه طلایی حب الحسین یجمعنا تاکید کرد: توصیه می کنیم مشکلات داخلی عراق به ما و همه ربطی نداشته باشد. ما از کشورهای مختلف به دنبال یک هدف بسیار شریف اینجا هستیم و زیر پرچم عشق سیدالشهدا دور هم جمع شده ایم و اگر کسی بخواهد در اینجا (که الان شاهد آن هستیم) درگیری ایجاد کند. هوشیاری و هوشمندی عراقی ها و ایرانی ها قطعا محکوم به شکست هستند..


وی گفت: پیش از این نیز مشکوک بودیم که زائران عراقی که برای زیارت امام رضا (علیه السلام) به ایران می آیند، به دنبال نوامیس ایرانی هستند و برعکس، در عراق نیز این مشکل را داریم که باعث ایجاد تفرقه می شود. “.


ربیعی در پایان تاکید کرد: این عملیات روانی باید باعث آگاهی و ارتقای سطح سواد رسانه ای ما شود و سعی کنیم راهکاری برای مقابله با حوادث رسانه ای از ناحیه دشمن داشته باشیم و فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم. ..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید