ثبت نام گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790130

همزمان با مواضع اخیر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در خصوص حمایت از ایرانیان خارج از کشور، وی با راه اندازی گروهک تروریستی منافقین از جذب این سرمایه گذاران در کشور جلوگیری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در کنار مواضع اخیر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه مبنی بر حمایت از ایرانیان خارج از کشور و تلاش برای تامین امنیت سرمایه گذاری این بخش از هموطنان ایرانی در داخل، از گروهک تروریستی منافقین برای جلوگیری از جذب این سرمایه گذاران به کشور استفاده شده است.

این گروه جنایتکار و تروریستی در سال های اخیر برنامه های زیادی برای نابودی کارآفرینان و سرمایه گذاران داخلی و ایرانیان خارج از کشور که قصد جذب سرمایه گذاران و سرمایه های خارجی به ایران را داشتند انجام داده و نشان داده است که از هیچ اقدامی برای شکست جمهوری اسلامی دریغ نخواهد کرد. . .

نمونه موفق این کارآفرینان روزبه پیروز است، پیروز یک کارآفرین و سرمایه گذار موفق در خارج از کشور محسوب می شود که پس از تصمیم به بازگشت به ایران، بخش قابل توجهی از سرمایه شخصی خود را به کشور اختصاص داد و در سال 2005 گروه مالی فیروزه را راه اندازی کرد که برای گروه مالی فیروزه با 16 سال فعالیت، پروژه های ارزش افزوده زیادی را در زمینه های مختلف ایجاد کرده و به عنوان یکی از شاخص های جذب سرمایه و سرمایه گذاران خارجی به کشور شناخته می شود که باعث ایجاد پیوند اقتصادی بین دنیا و کشور می شود.

وی بنیانگذار جایزه پیروزی در حوزه کارآفرینی است که هر ساله به کارآفرینان برتر کشور اهدا می شود. روزبه پیروز در این گزارش به عنوان نمونه ای از سرمایه گذاران ایرانی دوست ایران اشاره می کند که گروهک منافقین در سال های اخیر مشکلاتی را برای وی به عنوان سرمایه گذار ایرانی و خارجی ایجاد کرده است.


اعضای سازمان منافقین از همان ابتدای فعالیت گروه مالی فیروزه که سرمایه ای برای جذب سرمایه خارجی به ایران جمع آوری شد، مطلبی را در سایت های مختلف منتشر کردند که هدف روزبه پیروز کمک به دولت جمهوری اسلامی است و دستی هم در این زمینه دارد. جام با جمهوری اسلامی

روزبه پیروز مدتی سهامدار ایرالکو بود و نایب رئیس آن بود. حمایت از برنامه هسته ای ایران، اما بعداً توسط دادگاه حقوق بشر اروپا از فهرست تحریم ها خارج شد.

پیروز مدتی عضو هیات مدیره بانکی بود که فعالیت های گسترده و تاثیرگذاری برای واردات غذا و دارو در کشور انجام می داد و گروهک منافقین با انتشار مطالب زیادی علیه وی و مدیر عامل بانک به دنبال این بودند دور زدن تحریم ها

گروه منافین برای مدت طولانی تمام برنامه‌هایی را که در خارج از کشور برای کمک به جمع‌آوری سرمایه برای ایران انجام می‌داد متمرکز کرد و پس از مصاحبه با یکی از شبکه‌های اقتصادی جهان، مقالات زیادی را توسط روزبه پیروز دلال در سایت‌های ایرانی خارج از کشور منتشر و توزیع کرد. این دولت ایران است.

عواقب زورگیری و سم پاشی گروهک منافین به همین جا ختم نشد و یک بانک معتبر خارجی پس از 20 سال به دلیل مطالب منتشر شده توسط منافقین در اینترنت حساب خود را بست. وی همچنین برای او حسابی باز نکرد و ارتباطات مخرب منافقین را در یک ایمیل در اینترنت برای او ارسال کرد و اعلام کرد که به دلیل این اطلاعات باید پاسخگوی ما باشد و در نهایت برای او حساب باز نکرد. .

این اقدامات خصمانه گروهک منافقین بانک های خارجی را مجبور به بستن حساب های موجود و فعال وی کرد که این امر مشکلاتی را برای امور جاری زندگی وی ایجاد کرد و حتی در افتتاح حساب جدید با مشکلات زیادی مواجه شد.

هدف گروهک منافقین از ایجاد چنین فشاری بر روزبه پیروز و سایر سرمایه گذاران ایران دوست، قطع روابط اقتصادی ایران و جهان است و هرکس در این زمینه فعال باشد انگیزه خود را از دست خواهد داد.

لذا با توجه به رویکرد جدید و قوی دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از سرمایه گذاران ایرانی که خواهان سرمایه گذاری در کشور هستند، مناسب است سرمایه گذارانی که تحت فشار منافقین و دیگر سازمان های صهیونیستی قرار گرفته اند. روشی که سایر سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در کشور تشویق و ترغیب می کند.

تعدادی از مطالب تخریبی گروهک منافقین علیه روزبه پیروز در فضای مجازی منتشر شده است:

ثبت نام گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

ثبت نام گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

ثبت نام گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

ثبت نام گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید