نماز عید سعید فطر به صورت مرکزی در قزوین برگزار می شود / وسیله نقلیه زائران


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835874

علی شفیعی گفت: نماز عید فطر امسال نیز مانند سال های قبل از تاج گزار در میدان سرداران مقابل استانداری قزوین به امامت آیت الله عابدینی اقامه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شفیعی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی از برپایی نماز متمرکز عید سعید فطر در قزوین در مقابل میدان سرداران این شهر خبر داد و گفت: نماز عید سعید فطر امسال به صورت متمرکز در میدان سرداران قزوین به امامت حضرت آیت الله العظمی به استانداری اقامه می شود. عابدینی.

وی افزود: نماز عید سعید فطر ساعت 7 صبح اقامه می شود اما قبل از شروع نماز دعای ندبه ساعت 6:30 صبح خوانده می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه قزوین گفت: از مردم تقاضا داریم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مهر، فرش و ملافه به همراه داشته باشند.

شفیعی گفت: همچنین محدودیت ترافیکی برای اقامه نماز عید سعید فطر از ساعت 12 تا 11 صبح فردا در بلوار شهید سلیمانی (خیابان روبروی فرمانداری) حدفاصل میدان سرداران تا میدان خواهیم داشت. ورودی خیابان سونا ساحل محل اقامه نماز عید فطر

وی با بیان اینکه به نفع شهروندان در نقاط خاصی اتوبوس نصب شده است که مردم را به صورت رایگان تا میدان سرداران محل اقامه نماز جابجا می کنند، گفت:

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه در پایان مسیرهای اتوبوسرانی گفت: این اتوبوس ها ساعت 6 صبح در مسیرهای مینود در تعاونی و میدان گلها، روبروی پارکینگ دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) حرکت می کنند. مسجد حسن عسگری، مصلی امام خمینی (ره)، میدان جانبازان، میدان راه آهن، چهارراه 22 بچمان (دروازه رشت)، پایانه (میدان تهران قدیم)، نادری (سبزه میدان) و سعدی (بازار) جهت ارائه خدمات به این مکان حضور خواهند داشت. مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید