نمایش «عشق هارپشته» در سالن «کشکایی» روی صحنه می رود.


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895788

نمایش «عشق روی تپه» به نویسندگی، مشاوره و طراحی حمید جبلی شنبه 19 شهریور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر شهر، مراسم یادبود رضا ژیان بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون روز شنبه 19 شهریور به مناسبت هفتاد و سومین زادروز این هنرمند توسط تعدادی از هنرمندان و با همکاری شهرری برگزار می شود. گروه تئاتر.

در این ویژه برنامه که شنبه 19 شهریور ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود، نمایش «عشق روی خورپشته» به نویسندگی، مشاوره و طراحی حمید جبلی، کارگردانی مجید برومند و اجرای حسین نامور اجرا می شود. مهسا عزیزپوری، الهام تنتابی، علی علی اصغری، امیرحسین اسکندری، فرنوش کارا کلچیان و مجید بروند نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

حسین نامور دستیار کارگردان، محمدرضا جعفری مدیر صحنه، مونا طباطبایی گریم، پریاپور فرامرزی منشی صحنه، داریوش افشاری اتاق فرمان، علیرضا تیموری مدیر تامین، محمدسعید جابری و پوریاپور. فرامرزی عکاس، مریم رستمی رهبر و هماهنگ کننده و علی باقری طراح پوستر هستند و عوامل اجرایی دیگری نیز این پروژه را شکل می دهند.

مجید برومند کارگردان نمایش «عشق هارپشته» در یادداشتی به بهانه اجرای این پروژه و تقدیم آن به مرحوم رضا ژیان نوشت:

«در طول سی سال فعالیت در عرصه هنر و در صحنه مقدس تئاتر جای خالی را احساس کردم. می خواستم برای بزرگان و بانیان کارگاه نمایش و استادم جناب آقای حمید جبلی کاری انجام دهم تا نسل های جوان راه هنر را ادامه دهند در حالی که افتخار اجرای نمایش «عشق روی رکاب» را داشتم. با گروه هنرجویان عزیزم و حمایت اسطوره ام حمید جبلی، اجرایی که سال ها پیش تعدادی از بهترین های تئاتر در آن حضور داشتند. صحنه ای که همه دوستداران تئاتر به آن دلبستگی خاصی دارند. اجرا در تئاتر شهر.

از استاد حمید جبلی بسیار سپاسگزارم که اجازه دادند بعد از بیست و یک سال دوباره این نمایش را روی صحنه ببرم. از سید محمد جواد طاهری سرپرست مجموعه تئاتر شهر و سایر همکاران این مجموعه و همچنین محمد گیان بزرگوار که برای میزبانی این رویداد سبز با ما همکاری و همکاری داشتند، قدردانی می کنم و امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

نمایش دسته عشق نوشته حمید جبلی یکی از نمایش هایی است که مرحوم رضا ژیان از بهمن و اسفند سال ۱۳۸۰ در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می برد و رضا ژیان، شراره درشتی، سید جواد طاهری، نازنین گودرزیانی، بهمن روشنی، سعید لشگری، ترلان طیبان و میثم یوسفی در سالن سایه های این مجموعه به روی صحنه رفتند.

مهرماه 1395 به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تولد مرحوم رضا ژیان، جشن امضا و افتتاحیه کتاب «دوستان با عشق» نوشته حمید جبلی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید