نمایش لارو به زودی روی صحنه می رود


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918819

نمایش «لارو» به نویسندگی و کارگردانی سینا صفوی فر که از ۲۷ آذرماه با استقبال مخاطبان و دانش آموزان در نوفل لوشاتو مانور روی صحنه رفته است به هفته آخر اجرای خود رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایش «لارو» به نویسندگی و کارگردانی سینا صفوی فر که از ۲۷ آذرماه با استقبال مخاطبان و دانش آموزان در نوفل لوشاتو مانور روی صحنه رفته است به هفته آخر اجرای خود رسید.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «حالا که دل مردم شهرم مظلوم است. شما می گویید لارو چیست؟ سوال امروز این است؛ لارو چرخه ای از دگرگونی است و هر یک از ما بخشی از سیستمی هستیم که باید با آن زندگی کنیم و هیچ کس صدای اعتراض خود را بلند نمی کند، اما ممکن است فکر فرار به وجود بیاید. Lareau در حال توسعه به شرکتی است که با استفاده از فناوری های جدید، بخشی از ذهن افرادی را که می خواهند خاطرات تلخ و شکست های خود را پاک کنند، حذف می کند. حالا صندلی خود را پیدا کنید و بنشینید تا لارو را ببینید. چیزی یادت نمیاد؟ شاید به زودی نوبت تو برسد.”

بازیگران نمایش «لارو» پانیذ اسماعیلی، مصطفی ایزدی، طاهاعلی کارداشی، موسی فخرزاکری، امیرحسین میرفندرسکی، سامان مستان و امیرمهدی کوشکی هستند.

امین اکبری نسب مشاور کارگردان، عرفان کریمیتری دستیار کارگردان، ملیکا افسریراد منشی صحنه، علیرضا دماوندی مدیر صحنه، سینا صفوی فر طراح صحنه، علی داغکارزان طراح نور و نورپرداز، ملیکا رفیع نژاد، طراح گریم ، پانیذ اسماعیلی، آهنگساز اولین قطعه پیانو، پوریا کولی پور. آهنگساز اثر دوم، مریم یونسی دوخت لباس، سینا صفوی فر ساخت تیزر، پانیذ اسماعیلی موسیقی تیزر، امیرعلی رضایی طراحی پوستر و بروشور، آکادمی بازیگری پانیذ میزبان نمایش بود.

لارو تا یکشنبه 13 آذرماه روی صحنه است و علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید