نمایش تاریخی «شمشیرها» در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895897

نمایش تاریخی شمشیرها به کارگردانی امیرحسین غفاری در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش تاریخی «شمشیرها» به نویسندگی سادک شمسایی و کارگردانی امیرحسین غفاری از 16 تا 29 شهریور در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

کرامت رودساز، امیر مولوی، مهسا اکبرپور، ساعده جمشیدی، محمدرضا کردی، نواب نصیری، محمدرضا فروتن، مسعود ممیزی، علی نوروزیان، سینا کارگز، مهدی بامی، یزدان منیریان، مرتضی صابر، ناصر کاشانی، رضا کلماتی، مهرداد اسماعیل بازیگران این نمایش متولد شدند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: آهنگرها داستان آهنگری مسیحی است که در کوفه به ساختن شمشیر مشهور است و هانی بن عروه به او دستور می دهد شمشیر بسازد، اما پس از شهادت مسلمانان، اوضاع کوفه تغییر می کند و ماجراهایی آغاز می شود. در بازار آهنگر کوفه برگزار می شود. این نمایش که برای ایام محرم و صفر تدارک دیده شده است، داستان افرادی را روایت می کند که در دوراهی حق و باطل دچار شک و تردید می شوند و این تردیدها مسیر داستان را به گونه ای دیگر رقم می زند.

از دیگر بازیگران این نمایش مجریان نمایش: محمدحسین هدایتی و مرتضی زاهدی، طراح صحنه و لباس: میتم نویریان، طراح گریم: آتنا صالحیان، طراح نور: محمود کریمی، طراح حرکت: وحید ممیزی، طراح گرافیک و پوستر: محمدحسن هستند. باباخانی، آهنگساز. : امید سنجر موسوی، مدیر تولید: حسین شمسایی، دستیار کارگردان: علیرضا یاری، مدیر صحنه: نجمه چلنگر، مدیر روابط عمومی و رسانه: امیر الجهاتی.

دیدگاهتان را بنویسید