چشمان مرمر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود


ساعت: 14:59
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895357

«چشم های گلوله ای» به نویسندگی و کارگردانی امیر شفیعی از 16 شهریور تا 18 مهر ساعت 19 در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی نمایش، «چشم های گلوله ای» به نویسندگی و کارگردانی امیر شفیعی و تهیه کنندگی وحید مینا از 25 شهریور تا 27 مهرماه ساعت 19 در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

«چشم های مرمر» به صورت مونولوگ توسط سپیده کاردیان اجرا می شود و در توضیح آن آمده است: «وقتی آن نور را دیدیم و گریستیم، کی از ما می دانست که چه بر سرمان می آید؟» چرا تصمیم گرفت ما گریه کنیم؟ حالا بنشین کنار کابوس ها و رویاهای یک دختر چهار ساله تا حالا… شاید با او خواب ببینی… رویای نوزادی که مادری به دنیا می آورد تا با ستاره ها بدرخشد، تو نیستی …”

امیر شفیعی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است و پیش از آن تجربه حضور در نمایش های «اخکندو» و «قبض پرداخت نمی شود» به عنوان نمایشنامه نویس، نمایش «تملیخا» به عنوان مشاور کارگردان و نمایش “مرگ بدون زندگی” به عنوان فیلمنامه نویس و مشاور کارگردان فعالیت می کرد و این بار اولین تجربه کارگردانی خود را در حضور تماشاگران پشت سر می گذارد.

از دیگر بازیگران این نمایش می توان به مشاور کارگردان: بابک پرهام، دستیار کارگردان: رضا طاهری، منشی صحنه: مبینا سرلک، طراح صحنه و لباس: فیروزه قاسم پور، طراح نور: علیرضا شاه حسینی، طراح پوستر و بروشور: خدا عاصی، موسیقی: میرامیر اشاره کرد. میری، مدیر تولید: سعید سپیدنامه، مدیر صحنه: علی فراهانی، تهیه کننده تیزر: مهدی خان احمدی، گوینده تیزر: میلاد محمدی، روابط عمومی: گروه رعنا (نمایش روابط عمومی ایران)، مشاور: مطهره کشاورز محمدیان، عکاس: علیرضا آل -داوود، گریم: فاطمه محمدی، طراحی صحنه: استودیو طراحی صحنه لوتکا، ناظر طراحی: موسسه فرهنگ و هنر بهار امید.

«چشم های مرمر» تا ساعت 18 روی صحنه است.

دیدگاهتان را بنویسید