پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان ۷ نمایش است


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823246

پردیس تئاتر شهرزاد اردیبهشت ماه میزبان نمایش های محمد رحمانیان، بهرام افشاری، آرش عباسی، سجاد افشاریان، بهاره رهنما، کامران شهلایی و امیدنیاز خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایش هفت اثر جدید و متنوع از اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می شود.

پردیس تئاتر شهرزاد در فصل جدید خود علاوه بر رپرتوار بهترین آثار کودک و نوجوان، میزبان اجرای موفق کارگردانان مشهور و نمایش های منتخب تئاترهای دانشگاهی و استانی خواهد بود.


بهرام افشاری و “چه کسی جوجه تیغی را کشت”

بهرام افشاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در پی اجرای موفق جوجه تیغی، نمایش جدید خود را از 13 اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می برد.

نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت» با طراحی، نویسندگی و اجرای بهرام افشاری و همراهی تینو صالحی و تهیه کنندگی محمد قدس اردیبهشت ماه در پردیس شهرزاد روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر مشکلی پیش بیاید؛ نگران نباش! – این پایان نیست.


محمد رحمانیان و “عشق روزهای تاج”

محمد رحمانیان کارگردان تئاتر تصمیم دارد نمایش جدید خود با نام «سنگر قدیم: عشق روزهای کرونا» را به تهیه کنندگی علی اوجی از 13 اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

داستان «عشق از ایام تاج» که نامش را از رمان درخشان گابریل گارسیا مارکز گرفته، با توجه به حال و هوای تهران در روزهای تاج در هفت قسمت نوشته شده است.

احترام برومند، مهتاب نصیرپور، مهدی ساکی، میترا حجار، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، علی اوجی و شکیب شجره در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و رضا یزدانی خواننده این نمایش است.


تولستوی، آناکارنینا و آرش عباسی

نمایش «آناکارنینا» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی از ۱۵ اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

این نمایشنامه بر اساس رمان معروف تولستوی «آناکارنینا» ساخته شده و بازی می شود.

داستان این نمایش درباره بازیگر نقش آناکارنینا در یکی از نسخه های سینمایی این اثر و تاثیر این نقش در زندگی شخصی اوست.

معصومه رحمانی و بهنام شرفی بازیگران این نمایش هستند.


فصل فراموشی با بهاره رهنما

نمایش «فصل فراموشی» به نویسندگی، کارگردانی و اجرای بهاره رهنما از ششم اردیبهشت ماه در تماشاخانه شهرزاد اجرا می شود.

این نمایش داستان زنی است که در مونولوگ خاطرات – رنج و محرومیت از عشق و زندگی مشترکشان را روایت می کند.


پرویز پرستویی و اول شخص مفرد اصفهانی ها

نمایش «اول شخص مجرد» به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز و تهیه کنندگی پرویز پرستویی از ششم اردیبهشت ماه در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می رود.

این نمایش که پربیننده ترین نمایش اصفهان است با گزیده هایی از زندگی مردی به نام مهرداد داستان تنهایی را روایت می کند.

امید نیاز و مونس پورفتحیان بازیگران این نمایش هستند که لیلا و منیری را همراهی می کنند.


کامران شهلایی و نیمه شب

نمایش کمدی «نیمه شب» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی مشترک محمد لارتی و کامران شهلایی از نیمه اردیبهشت ماه در سالن 3 پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

نقش های این نمایش را رامین ناصر نصیر و مهسا ایرانیان ایفا می کنند. در خلاصه داستان «نیمه شب» آمده است: زندگی یک استاد مجرد 40 ساله که با شرط رسمی شدن و ازدواج مواجه می شود دغدغه او می شود.


کودکان در نمایش “دزد لالایی ها” با ترس های خود روبرو می شوند.

نمایش کودک دزد لالایی ها به نویسندگی فائز فیض و بهرام جلالی پور و طراحی و کارگردانی آرش شریف زاده از نیمه اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

موضوع این نمایش برای کودکانی است که از تاریکی می ترسند یا چیزهای کوچک باعث ترس های بزرگ در آنها می شود و از سوی دیگر برای کودکانی است که به خواهر و برادر کوچکتر خود حسادت می کنند.


پسوندهای «بازگشت به سیاه»، «شب شک»، «جرم‌شناسی» و «هاری»

چهار نمایش اردیبهشت ماه در تماشاخانه شهرزاد تمدید شد و روی صحنه می ماند.

تئاتر بازگشت به سیاه به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان با بیش از 37 هزار تماشاگر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

«کریم لوگی» نسخه متفاوت این نمایش ایرانی و «خامه شیره» به نویسندگی مهران رنجبر و کارگردانی رضا بهرامی تا نیمه اردیبهشت ماه در تماشاخانه شهرزاد تمدید شد.

نمایش «کریمه لوگی» با نگاهی به زندگی کریمه «شیرهایی» با بازی مجید رحمتی مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. این نمایش به تهیه کنندگی نوید محمدزاده تا پایان اردیبهشت ماه روی صحنه خواهد بود.

«شب شک» ساخته امیرحسین بریمانی کارگردان و نوید محمدزاده تهیه کنندگی یکی از آثار موفق جشنواره تئاتر دانشگاهی است که تندیس بازیگر نقش اول و کارگردان بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را دریافت کرد. این نمایش که از ۱۴ فروردین در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می رود تا نیمه اردیبهشت ادامه دارد.

نمایش “خرگوش یا مردی که …” به نویسندگی و کارگردانی افشین زمانی دومین قسمت از یک سه گانه است که قسمت اول آن “شازده اکتاجاب” است که در سال 1377 پخش شد. روی صحنه تا اواسط اردیبهشت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید