نماینده مجلس: واکنش های محیطی به مرگ توله ها قانع کننده نبود

نماینده مجلس: واکنش های محیطی به مرگ توله ها قانع کننده نبود

روز جدید سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز گذشته فراکسیون محیط زیست و کمیسیون اصل 90 که برای بررسی علت مرگ یوزپلنگ کوچک «ایرانی» برگزار شد، گفت: پاسخ ها ارائه شد. توسط محیط زیست قانع کننده نبودند.”

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز گذشته فراکسیون محیط زیست و کمیسیون اصل 90 برای بررسی علت مرگ یوزپلنگ کوچک «ایرانی»، گفت: پاسخ های ارائه شده از سوی محیط زیست قانع کننده نبود. . . “

سمیه رفیعی با اشاره به جلسه روز شنبه فراکسیون محیط زیست و کمیسیون اصل 90 بررسی تلفات یوزپلنگ های کوچک «ایرانی»، گفت: روز گذشته جلسه دو ساعت و نیم برگزار شد و موضوع در جلسه بررسی شد. جزئیات. “ما از او مراقبت کردیم.

وی افزود: در این جلسه سوالات مشخصی از سوی مسئولان مربوطه مطرح شد اما پاسخ ها را قانع کننده ندانستیم و به راحتی نتوانیم موضوعات مطرح شده از سوی محیط زیست را بپذیریم. ما از سه کارشناس دامپزشکی برای حضور در جلسه دیروز دعوت کردیم و هر آنچه در جلسه ارائه شد را با نظرات آنها آزمایش کردیم.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: در این جلسه یک بوم شناس نیز حضور داشت. نتایج نظر کارشناسی نشان می دهد که واکنش های محیطی قانع کننده نیست. از دامپزشک کل کشور نیز برای حضور در این جلسه دعوت شده بود و نماینده این سازمان در پاسخ به این سوال صریح که در زمان تولد در ایران کجا بودید، پاسخ بسیار جالبی داد و گفت که هیچکس نپرسید. ما در مورد این سوال خاص حضور در مکان مناسب؛ به نظر من این یک مورد رایج است.

ایران یک یوزپلنگ آسیایی است که در 21 اردیبهشت در مرکز پرورش یوزپلنگ ایرانی در ایران سه نر به دنیا آورد. کمتر از دو هفته پس از تولد یوزپلنگ ایرانی، دو یوزپلنگ از سه یوز متولد شده تلف شدند. علت مرگ توله اول مشکلات ریوی و علت مرگ توله دوم استفاده از شیر بی کیفیت بوده است.

مرگ دو توله یوزپلنگ و به خطر افتادن جان سومین توله سگ «ایرانی» موجب نگرانی حافظان محیط زیست و برخی سازمان های حمایت از حیوانات شده است.

دیدگاهتان را بنویسید