نماینده پارلمان اسرائیل هشدار داد؛ جنگ با ایران منطقه را به آتش می کشد!

نماینده پارلمان اسرائیل هشدار داد؛  جنگ با ایران منطقه را به آتش می کشد!

روز جدید : مذاکرات ایران و قدرت های جهانی در وین، پایتخت اتریش، در اواخر نوامبر در تلاش برای احیای توافق هسته ای از سر گرفته می شود. اسرائیل می گوید به هیچ توافقی با ایران متعهد نیست. طیبی خروج آمریکا از توافق هسته ای را اشتباهی بزرگ خواند و مطمئن نبود که آیا واشنگتن به اسرائیل اجازه خواهد داد منطقه را به جنگی ویرانگر بکشاند یا خیر. بدون شک حمله به ایران چنان آتشی در منطقه شعله ور می کند که همه را می سوزاند.

یک نماینده عرب پارلمان اسرائیل نسبت به عواقب فاجعه بار جنگ اسرائیل و ایران برای منطقه هشدار داد و به رژیم نسبت به هرگونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد.

احمد طیبی روز دوشنبه به خبرگزاری آناتولی گفت: ایده حمله ایران به اسرائیل یک اجماع نیست.

اظهارات او در بحبوحه درخواست‌های فزاینده در اسرائیل برای حمله به ایران به دلیل برنامه هسته‌ای آن بیان می‌شود. چندین مقام اسرائیلی احتمال اقدام نظامی علیه تهران را برای جلوگیری از دستیابی این کشور به بمب هسته ای پیشنهاد کرده اند.

با این حال طیبی گفت صداهایی در اسرائیل وجود دارد که مخالف هرگونه حمله نظامی علیه ایران هستند و ترجیح می دهند ایران به توافق هسته ای 2015 پایبند باشد.

ایران و قدرت‌های جهانی در اواخر نوامبر در وین، پایتخت اتریش، در تلاش برای احیای توافق هسته‌ای، مذاکرات را از سر گرفتند. اسرائیل می گوید به هیچ توافقی با ایران متعهد نیست.

طیبی خروج آمریکا از توافق هسته ای را اشتباهی بزرگ خواند و مطمئن نبود که آیا واشنگتن به اسرائیل اجازه خواهد داد منطقه را به جنگی ویرانگر بکشاند یا خیر. بدون شک حمله به ایران چنان آتشی در منطقه شعله ور می کند که همه را می سوزاند.

دیدگاهتان را بنویسید