نورعلیشاهی رئیس روابط عمومی وزارت ارشاد شد

ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782244

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی مهدی نورعلیشاهی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی در حکمی مهدی نورعلیشاهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

مهدی نورعلیشاهی متولد 1359 و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. وی که بیش از یک دهه ریاست دفتر خبرنگاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت، از کشورهای مختلف کشور از جمله جام جم، ایران و روزنامه همشهری نام برد.

نورعلیشاهی در حوزه ادبیات نیز تألیفاتی دارد.

جمله اسماعیلیان خطاب به مهدی نورعلیشاهی است:

«جناب آقای مهدی نورعلیشاهی

با توجه به تعهد، سوابق کاری و تجربیات جنابعالی در عرصه رسانه و با توجه به توانمندی ها و روحیه آموزشگاهی که در اختیار دارید، به موجب این حکم به سمت سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب خبرنگاران فرهنگی و رسانه ای و ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و با در نظر گرفتن موارد زیر بتوانید اهداف و ماموریت های کانون را تثبیت نمایید. وظایف محول شده

1- پوشش منصفانه و دقیق فعالیت ها و اجرای کلیه ارکان و مؤلفه های سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

2- ارتباط فعال و مؤثر با رسانه های گروهی، مطبوعات و به ویژه پایگاه های اطلاع رسانی در فضای مجازی

3- برنامه ریزی دقیق برای اخذ نظرات، انتقادات و پیگیری های عموم مردم به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و انتقال آن به کارکنان وزارتخانه.

4- نظارت و هماهنگی بین مراکز روابط عمومی و ادارات در ادارات، سازمان ها و مراکز مرتبط با وزارتخانه و همچنین ادارات کل استان ها به منظور انجام دقیق وظایف و مأموریت های خود.

5- مدیریت سیستم های اطلاعاتی و پایگاه های اطلاعاتی وزارت

6- برنامه ریزی و انجام فعالیت های تبلیغاتی، محیطی و اطلاع رسانی برای همکاران کلیه رده ها

7- جمع آوری و تحلیل انتقادات، پیشنهادات و مطالب مربوط به وزارتخانه که جهت اطلاع مسئولین در رسانه های مختلف منتشر می شود.

از من انتظار می رود که به طور مداوم از پیشرفت کار در هر یک از بخش ها مطلع شوم.

توفیق روز افزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستیابی به اهداف حکومت مردمی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم. )”

همایون امیرزاده پیش از این سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات و تلاش های امیرزاده همزمان با بازنشستگی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید