پاکاین رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت شد


ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838928

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی پدرام پاک آیین را به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون رسانه ای خود منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی پدرام پاک آیین را به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون رسانه ای خود منصوب کرد.

متن این جمله به شرح زیر است:


جناب آقای پدرام پاک آیین


سلام؛


خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت بزرگ و نعمت بزرگی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده است و ما از این نعمت سپاسگزاریم تا از این فرصت ارزشمند برای خدمت به مردم شریف کشور نهایت استفاده را ببریم. میهن اسلامی. در همین راستا و نظر به تعهد، تجارب و تجربیات ارزنده علمی و اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و معاون رسانه ای من» منصوب می شوید تا وظایف محوله را انجام دهید. قانون.مقررات شرعی.کردها.


امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت های مردمی در مبارزه با فساد و عدالت و با بهره گیری از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی، این رسالت خطیر را به انجام برسانید.

گفتنی است محمد هاشمی پیش از این نیز این سمت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید