واکنش وزارت بهداشت به توییت تاج زاده در خصوص اظهارات وزیر بهداشت


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834000

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به توئیت مصطفی تاج زاده فعال سیاسی مبنی بر اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر احداث مساجد در بیمارستان ها پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، چند روز پیش گفته بود که «در بیمارستان‌های بسیار مجهز و بزرگ مسجد وجود ندارد و نمازخانه‌ها در مکان‌های بسیار نامناسبی قرار دارند و بهبود این وضعیت برای ما یک رسالت است».

اظهارات وزیر بهداشت با واکنش برخی افراد در فضای مجازی مواجه شد.

مصطفی تاج زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتر از سخنان وزیر انتقاد کرد.

محمد هاشمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پاسخ به توئیت مصطفی تاج زاده مبنی بر کمبود دارو و تجهیزات پزشکی و اظهارات وزیر بهداشت درباره کمبود مسجد در بیمارستان ها گفت: کارت عروسی شما تمام شده، چرا هستید؟ از توجه وزیر بهداشت به نماز و مسجد می ترسید؟

وی یادآور شد: دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. وزارتخانه ها در ارتباط با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که دارای رشته های گسترده اعم از دانشجویی، فرهنگی و … می باشد. یکی از نیازهای ویژه بیماران و همراهان آنها توجه به سلامت معنوی و کمک به تقویت فضای معنوی بیمارستان است که از روند بهبودی نیز حمایت می کند. این مقوله مهم در سایر کشورهای جهان پذیرفته شده است.

هاشمی گفت: وزیر بهداشت بیش از 99 درصد از وقت خود را به بخش های بهداشت عمومی در حوزه های مختلف اختصاص می دهد و در بخشی دیگر از وظایف خود را برای توسعه فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی و تقویت فضای معنوی مراکز درمانی که نقش بسزایی دارد. در جنبه های مختلف سلامت نقش دارد.بیماران و همراهان آنها توجه دارند.

وی در پایان ترویج گسترده واکسیناسیون در کشور، تاج‌گذاری و حفظ سلامت و جان انسان‌ها و جلوگیری از بازگشت روزهای تلخ و سیاه مرگ روزانه 700 هموطن را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و سلامتی ایشان را برشمرد. و عزم به این صورت است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید