محاکمه مصطفی تاج زاده در حضور وی/ تاج زاده به 3 فقره از جمله تبانی علیه امنیت ملی متهم است.


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889720

با توجه به توضیحات متهم و عدم پاسخگویی تاج زاده به اتهامات وارده در دادگاه با ذکر مصادیق و مستندات، رئیس دادگاه جهت صدور حکم در مهلت قانونی ختم رسیدگی را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح امروز جلسه کیفرخواست مصطفی تاج زاده به سه اتهام در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست قاضی سلواتی برگزار شد، نماینده دادستان کیفرخواست 36 صفحه ای متهم را که حاوی شواهد متعددی از اقدامات تاج زاده علیه امنیت ملی بود قرائت کرد.

در کیفرخواست تاج زاده سه اتهام از جمله جمع آوری و تبانی علیه امنیت ملی به همراه نمونه هایی از هر یک از آن اتهامات ذکر شده است.

رئیس دادگاه پس از قرائت کیفرخواست از متهم خواست به سوالات پاسخ داده و با ذکر مصادیق و مستندات اتهامات وارده را توضیح دهد و تاج زاده مسئولیتی ندارد.

پس از آن قاضی سلواتی با عنایت به توضیحات متهم و امتناع تاج زاده از پاسخگویی به سوالات دادگاه، آخرین فرصت دفاعی را به وی داد و مقرر شد رای گیری شود.

گفتنی است، وکیلی به نام آقای پوربابایی که پیش از این وکالت تاج زاده را بر عهده داشت، برای قبول وکالت متهم به بازداشتگاه اوین رفت.

اخبار تکمیلی و جزییات بیشتر در خصوص پرونده محاکمه مصطفی تاج زاده متعاقبا و در مراحل بعدی رسیدگی به پرونده قضایی وی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید