نامه سرگشاده همسر مصطفی تاج زاده به رئیس قوه قضائیه

نامه سرگشاده همسر مصطفی تاج زاده به رئیس قوه قضائیه

روز جدید همسر مصطفی تاج زاده از چهره های سیاسی اصلاح طلب که مدتی است در بازداشت به سر می برد در نامه ای به محسنی آدهی رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به وضعیت همسرش شد.

نامه خانم فخرالسادات محتشمی پور، همسر سید مصطفی تاج زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب به شرح زیر است:

رئیس محترم قوه قضائیه

جناب آقای محسنی آژه ای

سلام

به اطلاع می رساند که همسرم سیدمصطفی تاج زاده عصر روز جمعه 26 تیرماه در منزل ما دستگیر شد (در حالی که دستگیری شبانه استثنایی است که در موارد خاص و خاص اعمال می شود و بنا به گفته وکلا خلاف ضوابط و غیرقانونی است. به زوجه می) و از آن تاریخ تا کنون در زندان است و افراد از حقوق اولیه خود (مانند ملاقات و تماس تلفنی و موارد دیگر) محروم هستند.

از آنجایی که احیای و احیای حقوق فرد تحت نظر و بازداشت یا نگرانی و عدم اطلاع خانواده زندانی از جمله مواردی است که هیچ تفاوتی با تعطیلات ندارد، ناگزیر بر عهده گرفتم که برای ابراز نگرانی نامه ای بنویسم. و خانواده همسر عزیزم سید مصطفی تاج زاده. به اطلاع می‌رسانم که وضعیت سلامت وی ​​از نظر کارشناسان پزشکی در خطر جدی است.

جناب آقای آژه ای

لازم به ذکر است نامه انجمن اسلامی جامعه پزشکی مبنی بر احتمال خطرات جدی قلبی و عروقی برای همسر گرسنه به دلیل فشار خون بالا در تاریخ 3 مرداد به دست شما رسیده است. و طی این 5 روز هیچ واکنش رسمی از سوی دستگاه قضایی و مراجع ذیربط دیده نمی شود.

به اطلاع شما عزیزان و همه هموطنان عزیزم اطلاعی ندارم.

فخرالسادات محتشمی پور

28 اوت 1401

دیدگاهتان را بنویسید