نامه دوم همسر مصطفی تاج زاده به رئیس قوه قضائیه

نامه دوم همسر مصطفی تاج زاده به رئیس قوه قضائیه

روز جدید همسر سید مصطفی تاج زاده در دومین نامه خود به محسنی آژه ای رئیس قوه قضائیه نوشت: ضمن اعلام اینکه طی یک هفته گذشته خبری از همسر عزیزم نبوده، نگرانی عمیق خود را به شما و عموم مردم اعلام می کنم. خودم و خانواده تاج زاده.

متن نامه دوم خانم فخرالسادات محتشمی پور همسر سید مصطفی تاج زاده به رئیس قوه قضائیه به شرح زیر است:
رئیس محترم قوه قضائیه
جناب آقای محسنی آژه ای
تبلیغات
سلام
من در نامه قبلی به شما گفتم؛
توجه داشته باشید که همسرم سید مصطفی تاج زاده شامگاه جمعه ۲۶ تیرماه با تعرض به تعداد زیادی از پرسنل امنیتی سپاه بدون احضار دستگیر شد و از آن تاریخ در سلول انزوا موسوم به دوالف به سر می برد. حق با شماست.”

من هم اضافه کردم؛
از آنجایی که روز جمعه نه روز تعطیلی مقامات قضایی و امنیتی است و نه مسلماً برای ما خانواده های زندانیان سیاسی روز تعطیل است، برای ابراز نگرانی خود و خانواده همسر عزیزم سیدمصطفی تاج زاده از قصور قوه قضائیه می نویسم. سیستم. از وضعیت سلامتی وی اطلاع می‌دهم که به گفته کارشناسان در خطر جدی قرار دارد.»

جناب آقای آژه ای
همانطور که می دانید دفتر شما برای روز پنجشنبه 12 شهریور قرار ملاقات گذاشته و با مراجعه به دفتر شما با در بسته مواجه شدم. با توجه به اینکه سلامت همسرم به دلیل اعتصاب غذای بیش از یک ماهه در اعتراض به اعمال غیرقانونی در خطر جدی قرار دارد، موارد غیرقانونی زیر را بدون تأخیر تا ساعت آینده اعلام می کنم:
– نحوه دستگیری بر خلاف مقررات
– نداشتن حقوق قانونی مانند دسترسی به وکیل
– بازداشت توسط دادیار پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و رسیدگی به پرونده در دادگاه و عدم تغییر حکم.
– نگهداری در یک سلول و عدم انتقال به بند مشترک
– نداشتن جلسه منظم هفتگی
– تلفن روزانه وجود ندارد
– با وجود خطرات جدی که پزشکان هشدار داده اند، خانواده در مورد سلامتی خود در تاریکی هستند
– بدون آزادی در انتظار صدور حکم نهایی
جناب آقای محسنی آژه ای
نامه هشدار انجمن اسلامی جامعه پزشکی در خصوص احتمال خطرات جدی قلبی عروقی برای همسرم را مجددا یادآوری می کنم. ، به شما رسید.
همچنین گواهی پزشک متخصص قلب مبنی بر لزوم انجام معاینات لازم در اسرع وقت با توجه به روزه داری و عواقب ناشی از آن توسط اینجانب در روز سه شنبه 1 شهریور به دستیار محترم ناظر مستقر در زندان اوین ولی با کمال تأسف تا امروز در پاسخ به این هشدار و درخواست بشردوستانه، حقوقی و شرعی هیچ اقدامی از سوی مسئولان مربوطه صورت نگرفته است.

رئیس محترم قوه قضائیه
در گزارشی که طی یک هفته گذشته از همسر گرامیم خبری نداشتم، نگرانی شدید خود و خانواده تاج زاده و با توجه به مشاهده مشکل فشار خون پایین و سرگیجه در این عزیزان را به اطلاع شما و عموم مردم میرسانم. یک بار دیگر تاکید می کنم که بی توجهی مداوم به هشدارهای پزشکی و پیامدهای خطرناک آن بیشتر متوجه شماست تا پاسداران و ماموران امنیتی سپاه که بارها بر استقلال قوه قضائیه و توجه به حقوق زندانیان تاکید کرده اند.
فخرالسادات محتشمی پور
همسر آزاده دربند سید مصطفی تاج زاده
4 سپتامبر 1401

دیدگاهتان را بنویسید