نوع دوستی در خدمت به محرومان گامی در جهت تحقق جهاد است


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815519

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به تصویر کشیدن نوع دوستی مردم در خدمت به محرومان گامی در جهت تحقق جهاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی امشب در هفتمین رزمایش همدلی و احسان همراه با مراسم تجلیل از فعالان خیریه و نیکوکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) که در مسجد جامع ساری برگزار شد، اظهار داشت: خدایا انسانها را با سخاوت و سخاوت دوست دارد، خداوند متعال امتحان الهی را برای آزمایش مردم برای انفاق قرار داده است.

فرمود: در کار و زندگی محرومان بگشا تا خداوند تو را بیامرزد.


نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بیان خدمات نظام جزء تبیین جهاد است و اخلاص خدشه ای وارد نمی کند، دشمن سعی می کند به خدمات نظام مردم نگوید که نگذاریم خدمات نظام ملت را ناامید کند.


امام جمعه ساری ادامه داد: دشمنان به ناحق همه دستاوردها و موفقیت های انقلاب را زیر سوال می برند، به تصویر کشیدن نوع دوستی مردم در خدمت به محرومان گامی در جهت تحقق جهاد است.


محمدی لائینی با اشاره به تدبیر رهبری در صدور دستورات همدلی و همدلی گفت: کمک در دستور کار است و همدلی و مهربانی ادامه دارد.


وی تصریح کرد: توزیع 36 تن گوشت قرمز همراه با 7 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان و همچنین در این مرحله 300 دستگاه بخاری گازی در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد، جای تشکر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید