تحقق شعار سال گامی در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی است / سد به جای سد!


زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810322

مجید محمودی اهداف شعار سال با عنوان «تولید، حمایت و موانع» را حرکتی مهم برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عبور از موانع اقتصادی و سیاسی خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید محمودی فعال اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حمایت از تولید، فرهنگ سازی خرید و مصرف کالای ایرانی و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی هستیم. “

وی ادامه داد: در سال «تولید، حمایت و جدایی» چقدر توانسته ایم بار مشکلات را از دوش تولیدکنندگان برداریم و از آنها حمایت کنیم.

این فعال اقتصادی افزود: متاسفانه در روزهای پایانی سال قرار داریم اما تا تحقق شعار سال فاصله داریم، تولیدکنندگان همچنان با مشکلات زیادی در زمینه تولید مواجه هستند.

محمود افزود: اقدامات خوبی برای حمایت و توقف تولید انجام شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی گفت: وقتی می توان گفت در زمینه تولید موفق بوده ایم، بازار در دست تولیدکنندگان داخلی است، اکنون این مهم در تجارت محقق نشده است.

این فعال اقتصادی ادامه داد: باید امکانات تولید در هر استان شناسایی و اقدامات مناسب برای حمایت از تولیدکنندگان انجام شود.

وی گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان نیازمند حمایت هستند. اگر کارآفرین در گسترش ایده با مشکلات زیادی مواجه شود، با مهاجرت کارآفرینان و سرمایه گذاران زیادی مواجه خواهیم شد.»

این فعال اقتصادی گفت: اکنون کشورهای پیشرفته دنیا کارآفرینان ما را شناسایی کرده و با ارسال دعوتنامه از آنها برای گسترش افکار و آموزش حرفه خود استقبال کرده اند.

محمود افزود: دولت سیزدهم مصمم به حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع آنهاست و صدور پروانه کسب سه روزه موید این ادعاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم از ورود انواع کالاهای قاچاق به کشور جلوگیری کنیم و بازار در اختیار تولیدات داخلی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید