تولیدکنندگان داخلی نباید از عدم وجود رقبای خارجی بهانه ای برای بهبود کیفیت استفاده نکنند / کره جنوبی به دنبال واردات لوازم خانگی به ایران به جای منابع ارزی است

زمان: 10:18
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777950

مهدی عسگری گفت: با ترویج محصولات ملی ، مصرف کنندگان داخلی از نظر کمی و کیفی در بازار لوازم خانگی با تنوع مناسبی روبرو خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکی از اعضای کمیته صنایع مجلس شورای اسلامی به تیتریک گفت: «در زمینه لوازم خانگی ، در سال هایی که ما در تحریم بودیم ، شرکت های تولیدی توانستند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند و رشد بسیار خوبی داشتیم. “

مهدی عسگری افزود: طی یک سال گذشته از نظر کمی و کیفی ، محصولات داخلی رشد چشمگیری داشته اند ، هرچند تولیدکنندگان باید از فرصت استفاده کرده و روند ارتقاء کیفیت را مطابق پیام رهبر معظم انقلاب ادامه دهند.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: در راه ایجاد ظرفیت برای صادرات لوازم خانگی هستیم و یکی از مراکز این تولید استان البرز است.

عسکری افزود: خوشبختانه دستور رهبر معظم انقلاب تکمیل یک بحث برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی کره ای بود. یکی از دلایلی که کره جنوبی سعی می کند به جای منابع ارزی ما به ایران محصولات ارائه دهد این بوده است که کشورمان را به سمت خودکفایی سوق داده است. “

وی واردات کالاهای کره ای را ضربه جدی به تولید داخلی دانست و گفت: البته شرکت های تولیدی داخلی نباید از عدم وجود رقبای خارجی به عنوان بهانه ای برای ارتقاء کیفیت استفاده کنند ، بلکه باید بیانیه مدیریت را فرصتی برای ادامه رشد کیفیت. ”

عضو کمیته صنایع مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: با ارتقای محصولات ملی به مصرف کنندگان محلی از نظر کمی و کیفی با تنوع مناسبی روبرو خواهند شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید