طرح ساخت خوابگاه دانشجویان متاهل ایرانی بازنگری شد/ گامی در جهت تحقق جوانان جمعیت


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856181

مراسم کلنگ زنی خوابگاه دانشجویان ایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم خوابگاه دانشجویان ایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین که ظهر امروز در خوابگاه های این دانشگاه برگزار شد، گفت: حضور دارم.




de142ad7 a4a3 482a a895 a726e1907146 خبر خاکستری

وی پروژه ساخت خوابگاه متاهلین را زیرساخت های طرح جوانان جمعیت دانست و افزود: با توجه به اینکه کاهش زاد و ولد و پیری جمعیت مشکل ساز است، باید توجه کنیم و در دانشگاه خانه یا خوابگاه ایجاد کنیم. یکی از بهترین مناطق است.”

امام جمعه قزوین در پایان نسبت به آماده سازی زودهنگام خوابگاه دانشجویان متاهل ابراز امیدواری کرد و گفت: بی شک این طرح کمک شایانی در تحقق منویات مقام معظم رهبری است و از جهات مختلف موجب خیر و برکت و رحمت خواهد شد.




a72715d1 5fde 4ce1 8513 d89087fc95fe خبر خاکستری


ساخت خوابگاه برای دانشجویان متاهل باعث ارتقای فرهنگ جوانان مردم می شود

کاسم زاده همچنین در ادامه این آیین گفت: در راستای حمایت از جوانان جامعه و ترویج فرهنگ ازدواج، نهادها موظف به انجام طرح ها و طرح هایی هستند که این فرهنگ را در جامعه ترویج دهد و به همین دلیل دانشگاه بین المللی خمینی (ره) قزوین را دارم. تصمیم به ساخت یک پروژه خوابگاهی برای دانشجویان ایرانی گرفت.

وی افزود: 10 درصد از بودجه خود دانشگاه و 10 درصد از بودجه تملکی دانشگاه باید برای طرح راه اندازی خوابگاه دانشجویان ایرانی استفاده شود.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در پایان گفت: امیدوارم این طرح بزرگ و ارزشمند را که در راستای تقویت شرایط اجتماعی دانشجویان و ترویج ازدواج و ازدواج دانشجویی است، پیش ببریم.

8a991cb5 a14a 449f 9dc5 612dd913cfe1 خبر خاکستری


بودجه 40 میلیارد تنی برای ساخت خوابگاه دانشجویان ایرانی

مهدی مهدیهانی با اشاره به پروژه دوم خوابگاه خانوادگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع احداث می شود.

وی با اشاره به اسکلت بتنی این خوابگاه افزود: 48 واحد 52 متری در این مجموعه وجود خواهد داشت.

مدیر امور عمرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در پایان گفت: هزینه نهایی این پروژه 40 میلیارد تن به عنوان بخشی از درآمد دانشگاه خواهد بود و مابقی توسط وزارت علوم تامین می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید