خوابگاه متاهل در همه دانشگاه ها ایجاد می شود/ دولت مردمی خودش را فدای آینده ایران می کند


ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896105

رئیس صندوق رفاه دانشجویان به قانون جمعیت جوانان و حمایت از خانواده اشاره کرد و گفت: بر اساس دولت مردمی همه دانشگاه ها موظف به اعطای خوابگاه همسر به دانشجویان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفتگو با سبلان ما به قانون حمایت از خانواده و جوانان از جمعیت دانشگاهی اشاره کرد و گفت: در دولت فعلی با تغییر رویکردها در تلاش هستیم تا نیازهای رهبری را در دانشگاه های جامعه برآورده کنیم.

وی به مصوبات مجلس در خصوص قوانین جمعیتی اشاره کرد و گفت: برای هیچ دانشگاهی محدودیتی برای ایجاد خوابگاه زوجیت قائل نشده است و همه دانشگاه ها می توانند برای دانشجویان خوابگاه همسر افتتاح کنند.

گنجی با بیان اینکه دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و حتی فنی و حرفه ای از این قاعده مستثنی نیستند، گفت: علاوه بر قانون، دانشگاه ها موظفند خوابگاه دانشجویی را نیز در اختیار متاهلین قرار دهند.

وی با گلایه از عملکرد دولت قبل گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 92 به اهمیت موضوع و جوان بودن جمعیت اشاره کردند و رهنمودهایی دادند که متأسفانه مسئولان وقت در وضعیتی بودند. از غفلت

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: در حکومت مردمی و ایرانی مقتدر باید شرایطی فراهم شود تا دانشجویان بدون دغدغه وارد دانشگاه شوند و در فضای یادگیری و ارتقای مهارت به زندگی خود ادامه دهند.

وی به اقدامات دولت در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: اجرای کارهای سخت و دشوار از جمله جراحی اقتصادی یکی از برنامه های سخت و پر زحمتی بود که زمینه ساز احیای اقتصاد کشور خواهد شد.

گنجی در ادامه سخنان خود به خبرهای خوش برای دولت در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: روزهای خوب پر از امید و نشاط در انتظار مردم ایران است و به زودی خبرهای خوبی در این زمینه منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه رهبران امروز به فکر انتخابات فردا نیستند، گفت: دولت مردم برخلاف دولت های گذشته باید برای آینده ایران فداکاری کند.

دیدگاهتان را بنویسید