نگاهی غم انگیز از پشت صحنه زندگی شخصی رونالدو

رونالدو و همسرش سال گذشته اعلام کردند که دوقلو دختر و پسر خواهند داشت، اما پسرشان پس از تولد فوت کرد که شرایط را برای این خانواده سخت کرد.

بسیاری از تماشاگران حاضر در ورزشگاه های لیگ برتر انگلیس پس از این اتفاق به این بازیکن و خانواده اش و نوزاد از دست رفته اش ادای احترام کردند، اما اکنون مشخص است که شرایط خانوادگی آنها بسیار سخت تر بوده است.

جورجینا فاش کرد که قبل از مرگ پسرش، مدت کوتاهی پس از تولد، سه بار دیگر باردار بوده و هر بار جنین به دلایل مختلف سقط می‌شود و او و همسرش روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارند.

نگاهی غم انگیز از پشت صحنه زندگی شخصی رونالدو

تا به حال هیچکس از این مشکل اطلاعی نداشت و این اولین بار بود که چنین مشکلی به صورت رسمی از سوی این خانواده اعلام می شد تا مشخص شود آنها در چند سال گذشته شرایط عادی نداشتند و با مشکلات زیادی مواجه بودند.

این موضوع باعث واکنش بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی شد و آنها به شدت از رفتار رسانه ها، مدیران یونایتد، مربیان و حتی برخی هواداران این تیم در مواجهه با رونالدو انتقاد کردند.

تعدادی از کاربران بر این باور بودند که از وضعیت مخمصه رونالدو باخبر هستند اما با این حال نسبت به او سختگیر بودند و حتی زمانی که پرتغالی بیماری دخترش را به آنها اطلاع داد و گفت که نمی تواند در تمرینات پیش فصل شرکت کند، اریک تنهاچ آماده پذیرش این رفتار بود. اما او این کار را نکرد و سعی کرد از نگرش خشن رونالدو به عنوان ابزاری برای نشان دادن قدرت خود به سایر بازیکنان استفاده کند.

نگاهی غم انگیز از پشت صحنه زندگی شخصی رونالدو

حتی بسیاری از کاربران توییتر آنقدر تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفتند که از رونالدو به خاطر بدرفتاری با او یا انتقاد از عملکرد او عذرخواهی کردند.

به نظر می رسد وضعیت روحی این ستاره سابق رئال مادرید در چند سال اخیر به طور کامل تحت تاثیر از دست دادن چهار فرزندش قرار گرفته است و شاید به همین دلیل است که او در نهایت تصمیم گرفته از فوتبال اروپا دور بماند و در عربستان به کار خود ادامه دهد. عربستان از جنجال و سر و صدا دور شوید.

دیدگاهتان را بنویسید