نگرانی از وزیر دولت؛ پروژه کاهش وزن امیرعبدالیان کلید خورد؟!

نگرانی از وزیر دولت؛  پروژه کاهش وزن امیرعبدالیان کلید خورد؟!

روز جدید : از ابتدا مشخص بود که امیرعبداللهیان گزینه مطلوب طیف تندرو اصولگرایان نیست و برای این سمت آرزوی دیگری دارند، طیفی که جایگاه دستگاه دیپلماسی را نمی فهمد و نمی داند یا نمی خواهد. بدانید وزیر سیاست‌ها را اجرا می‌کند، در دو روز گذشته پس از اظهارنظر اخیر وزیر امور خارجه، هجمه‌های جدیدی علیه وزیر امور خارجه در همین طیف صورت گرفته است، حملاتی که به نظر می‌رسد امیرعبدالیان را تضعیف کرده و حتی رئیس‌جمهور را برای برکناری او تحت فشار قرار داده است. .

در دو روز گذشته پس از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه، حملات جدیدی علیه وزیر امور خارجه در همین طیف صورت گرفته است، هجمه هایی که به نظر می رسد امیرعبداللهیان را تضعیف کرده و حتی رئیس جمهور را برای برکناری وی تحت فشار قرار داده است.

اما وزیر چه گفت که باعث ناراحتی آقایان شد؟!

امیر عبداللهیان دو روز پیش در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: در مورد سپاه پاسداران مهم است که جایگاه و نقش سپاه به عنوان نقش ما در امنیت و دفاع دیده شود.

وی ادامه داد: مسئولان ارشد سپاه همواره به ما تذکر می دهند که در راستای منافع ملی کشور هر کاری لازم است انجام دهیم و موضوع سپاه را در اولویت قرار نمی دهیم و این از خودگذشتگی سپاه پاسداران است. ما می گوییم سپاه یعنی حاج قاسم سلیمانی و علیرغم اجازه کارکنان سپاه، اما این یکی از مسائل اصلی ماست.

در این میان، مشخص است که چرا کیهان و برخی از چهره‌های جنبش پایداری از خود سپاه ناراحت شده‌اند، در حالی که این نقل قول را تکذیب نمی‌کنند؟!

دیدگاهتان را بنویسید