نگرانی بزرگ استقلالی ها؛ آیا ساپینتو می رود؟

نگرانی بزرگ استقلالی ها؛  آیا ساپینتو می رود؟

یکی از خواسته های هواداران استقلال در روزهای اخیر صحبت های سرمربی پرتغالی تیمشان در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پرتغال بود.

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آچان گفت: او و بازیکنانش 4 ماه است که از باشگاه پولی دریافت نکرده اند و شرایط مالی باشگاه برای آنها مساعد نیست.

ساپینتو مستقیماً به باشگاه استقلال اعلام کرد که می تواند همین الان از این تیم جدا شود و تمام درخواست های خود را از طریق راه های قانونی از استقلال دریافت کند اما به عشق استقلالی ها و کاری که بازیکنان این تیم از ابتدا شروع کرده اند. می خواهد استقلال را به دو نیم کند قهرمان لیگ برتر و جام حذفی.

این صحبت ها باعث شد تا سرمربی احساسی تیم استقلال بیش از پیش در بین هواداران این تیم محبوب شود. همان که نشان کلاه شیری اش حالا به نماد نبرد و مبارزه برای بازیکنان استقلال تبدیل شده است. اما علی فتح الله زاده در برنامه دوشنبه شب فوتبال با نشان دادن سند و اشاره مستقیم به آخرین پرداختی های باشگاه استقلال در دو ماه اخیر با اشاره به دو واریزی 85 و 15 هزار دلاری برای ساپینتو که به نوعی با سرمربی استقلال تماس بگیرد. دروغگو باشد و بگوید که سخنان او صادقانه نبود.

اما هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی موضع شدیدی نسبت به اقدامات فتح الله زاده اتخاذ کرده اند. هواداران استقلال به طور کامل از سرمربی محبوب خود دفاع کردند و او را مردی فداکار، شجاع و کارکشته خطاب کردند و به مدیران باشگاه استقلال گفتند که اگر ساپینتو پول می گرفت، حداقل کارش را به درستی انجام داده است.

این گروه از هواداران دو آتشه با اشاره به برخی صحبت ها و شایعات مربوط به سرمربی شدن این باشگاه در ماه های اخیر به این موضوع توجه کردند که؛ “وقتی حقوق می گیرید و کارها درست نمی شود، چرا از کسی که حقوق گرفته و کار را درست انجام داده انتقاد کنید؟”

به نظر می رسد هواداران استقلال با شنیدن این اظهارات از سوی مدیرعامل باشگاه خود کمی نگران جایگاه سرمربیگری تیمشان هستند. چرا که با مرور این صفحات در شبکه های اجتماعی مشخص می شود که برخی از آنها آخرین سخنان فتح الله زاده را این گونه تعبیر می کنند که وی وارد جنگ چشمی با ساپینتو شده و شایعاتی مبنی بر قطع همکاری با وی منتشر می کند.

باید توجه داشت؛ این گروه از هواداران استقلال نیز در این رابطه واکنش نشان دادند و تهدید کردند که اگر کوچکترین مشکلی در روند همکاری ساپینتو و باشگاه استقلال پیش بیاید، به شدت واکنش نشان خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید