آیا ساپینتو می رود؟ بمب ساعتی در باشگاه استقلال

آیا ساپینتو می رود؟  بمب ساعتی در باشگاه استقلال

این موضوع به این دلیل است که صحبت های فتح الله زاده در یک مناظره تلویزیونی در هفته های اخیر و ادعای او درباره درآمدهای سرمربی خارجی باعث شد تا سرمربی به صورت غیررسمی مدارکی را در اختیار رسانه ها قرار دهد تا این گونه از خود دفاع کند.

مدیریت باشگاه به دریافت 85 هزار دلاری ساپینتو اشاره کرد که این سرمربی که طبق قرارداد باید هر دو ماه یکبار 95 هزار دلار به عنوان دستمزد دریافت کند، پس از حدود 5 ماه با 3 حقوق دیرکرد مواجه است و به نظر می رسد باشگاه به دلیل درخواست های قبلی این سرمربی به او پول داد.

ساپینتو نیز 45 هزار دلار بابت پاداش بردهای تیمش (بدون در نظر گرفتن دیدار با آلومینیوم) بدهکار است و پس از بحث هفته گذشته، یک سوم این مبلغ که حدود 15 هزار دلار است، تا زمان ادعای فتح الله زاده مبنی بر این پاداش به آن سرمربی پرداخت شد. پس از تکمیل طرح پرداخت می شود.

البته همانطور که سرمربی استقلال قبل از دیدار با ذوب آچان اشاره کرد، به باشگاه اخطار داد و حالا با تاخیر استقلال در پرداخت معوقات این سرمربی، حالا دست بالا را با ساپینوست دارد و آن سرمربی می تواند یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند. هر زمانی که مهلت قانونی تمام شد با استقلال کنار بگذارید و کار را ناتمام رها کنید تا مشکلات مربوط به سرمربی پرتغالی به پرونده سرمربی سابق ایتالیا اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید