نگرانی بزرگ یحیی: این 4 بازیکن!

نگرانی بزرگ یحیی: این 4 بازیکن!

پرسپولیس پنجشنبه هفته جاری باید در تهران و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان انزلی برود. نکته قابل توجه این است که هر 4 بازیکن تیم ملی پرسپولیس هر کدام 3 کارت دارند و در صورت اخطار گرفتن مقابل شاگردان مازیار زارع از بازی با مس کرمان محروم خواهند شد. علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی در صورت دریافت کارت زرد در دیدار مقابل ملوان انزلی، دیدار هفته بیست و ششم مقابل مس کرمان را از دست خواهند داد.

بزرگ ترین دغدغه یحیی گل محمدی برای 4 بازی ملی اش مربوط به بازی با مس کرمان و بازی حساس بعدی پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی دور برگشت است. این ملی پوشان در صورت دریافت کارت زرد مقابل مس کرمان، خود به خود بازی با استقلال تهران را از دست خواهند داد و این می تواند عواقب سختی برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی داشته باشد.

دیدار با استقلال تهران می تواند سرنوشت لیگ 22 را رقم بزند و غیبت هر یک از 4 بازیکن ملی پوش پرسپولیس می تواند جبران ناپذیر باشد. علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مهدی ترابی و حتی میلاد سرلک از مهره های تاثیرگذار پرسپولیس بودند و یحیی گل محمدی برای موفقیت مقابل استقلال به همه آنها نیاز دارد. البته علی نعمتی، گیورگی گلسیانی و محمد عمری نیز سه کارته هستند و دو بازیکن آخر مهره های تاثیرگذار پرسپولیس محسوب می شوند.

نباید فراموش کرد که گئورگی گلسیانی ناجی پرسپولیس در دربی خارج از خانه مقابل استقلال بود که هر دو گل سرخپوشان تهرانی را مقابل شاگردان ساپینتو به ثمر رساند و حالا یحیی گل محمدی نمی خواهد او را در بازی برگشت مقابل آبی ها از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید