نگرش خوب نسبت به حوادث اخیر به جذب افراد بیشتر به انقلاب کمک می کند


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909789

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، برخورد خوب نیروهای انقلابی با مردم در ناآرامی های اخیر را عاملی برای جذب بیشتر مردم به انقلاب اسلامی می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز؛ مراسم افتتاحیه ششمین انتصاب مرکز توسعه دانشگاه امام صادق(ع) با حضور سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

در این مراسم که در تالار شهید باغانی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، سردار حاجی زاده ضمن تشکر از زحمات وی در برگزاری نمایشگاه و رویدادهای تخصصی ششمین دوره مرکز رشد، به تشریح مسائل انقلاب اسلامی پرداخت.

سردار حاجی زاده پیشرفت بسیار چشمگیر در عرصه نظامی و امنیتی را نتیجه هدف گذاری دقیق و توجه به اولویت ها دانست و گفت: ما به دنبال پیشرفت کار خود با مسابقات متعارف در کشورهای جهان نبودیم؛ بلکه در این زمینه تلاش کردیم تا بتوانیم کار خود را انجام دهیم. ما راه های کوتاهی پیدا کردیم و به نتایجی دست یافتیم که برای دشمنانمان به چالش تبدیل شد.

وی در ادامه افزود: این مدل و روش مختص کار نظامی نیست. آن را در هر زمینه ای اعمال کنید، به موفقیت خواهید رسید.

سردار حاجی زاده همچنین به لزوم ریشه یابی مشکلات در روند حل مشکل توجه کرد و گفت: طی سالیان گذشته بسیاری از مشکلات مهم و اساسی مغفول مانده است و از این رو اکنون باید این مسائل در اولویت قرار گیرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یکی از وظایف مرکز توسعه دانشگاه امام صادق(ع) و مجموعه های مشابه را توجه مسئولان به مسائل کلیدی انقلاب می داند.

وی همچنین موضوع انتخاب صحیح مدیران و پرسنل برای انجام وظایف مدیریتی در کشور را از مهم ترین و اولویت دارترین موضوعات کشور برشمرد.

سردار حاجی زاده همچنین به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و ارتباط خوب نیروهای انقلابی با مردم را عاملی برای جذب بیشتر آنان به انقلاب اسلامی دانست.

سردار حاجی زاده خوش اخلاقی و حسن خلق را از ویژگی های بارز شهید تهرانی مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: اگر از من بپرسید که ویژگی اصلی این شهید بزرگوار (شهید تهرانی مقدم) چه بوده است، می گویم: اخلاق بی نظیر این شهید ! شهید حاج قاسم سلیمانی هم همینطور بود. با اخلاقش از تمام کشور در راه انقلاب استفاده کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین از غرفه های مختلف نمایشگاهی مرکز رشد بازدید و با پژوهشگران حاضر در این غرفه ها تبادل نظر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید